Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet hvor den billigste utgaven av Sin City director's cut er å få tak i? Må være R2.

5773049[/snapback]

Vet ikke om det er billigst men DVDstrax har den for under 200...

5773525[/snapback]

Går du i butikken finner du den garanter for 159 - 179 kroner. :)

5773532[/snapback]

Takker for svar. Får håpe det er noen igjen neste gang jeg er i byen da:)

Skrevet

Hei jeg skal bestille "The Pretender" :love: dvd box..Så lurte jeg på hvor jeg kan bestille disse fra en "sikker" netside?

Tusen takk! :D

Skrevet
Noen som vet hvor den billigste utgaven av Sin City director's cut er å få tak i? Må være R2.

5773049[/snapback]

Vet ikke om det er billigst men DVDstrax har den for under 200...

5773525[/snapback]

Går du i butikken finner du den garanter for 159 - 179 kroner. :)

5773532[/snapback]

Jeg kjøpte min på Platekompaniet i Bergen for 179 kr.

Skrevet

They Call Me Bruce

B Movie Legend Bruce Campbell is mistaken for his character Ash from the Evil Dead trilogy and forced to fight real monsters in a small town in Oregon.

HÅHÅ denne gleder jeg meg til! :!:

Beste plot noensinne? Ja.

Skrevet
They Call Me Bruce

B Movie Legend Bruce Campbell is mistaken for his character Ash from the Evil Dead trilogy and forced to fight real monsters in a small town in Oregon.

HÅHÅ denne gleder jeg meg til! :!:

Beste plot noensinne? Ja.

5776152[/snapback]

Den må bare ses

Skrevet

Vil bare nevne at PlayX har M*A*S*H sesong 1 på begrenset tilbud til kr 179,- (med engelsk cover, man kan få det svenske til 149,-). Er en av de få plassene jeg har sett M*A*S*H-sesong til under MVA-grensen. Vet ikke hvor mange som fremdeles kan være interesert i denne sesongen nå som TV2 har vist alle sammen opptil flere ganger, men er allikevel svært mye underholdning for ganske få kroner.

Skrevet
David Lynch har lagd en kortfilm der, så da må det jo være bra.

5788215[/snapback]

Ifølge kommentarene på IMDb er Lynch høydepunktet, mens flere av dem (f eks Spike Lee sin) er heller svake. Jeg skal søke litt og se om jeg finner en ålreit utgivelse.

Skrevet

Lynch sin er kun på under 1 minutt, men joda. Den er veldig flott. Den er også på kortfilmboksen hans.

Mye bra regissører her, og et spennende konsept. Jeg har ihvertfall lyst til å se den.

S,

Skrevet
Lynch sin er kun på under 1 minutt, men joda. Den er veldig flott. Den er også på kortfilmboksen hans.

Mye bra regissører her, og et spennende konsept. Jeg har ihvertfall lyst til å se den.

S,

5791429[/snapback]

Alle er samme lengde(Altså lengden på en filmrull) hvis jeg ikke husker feil. Så de når de kom, så det begynner å bli lenge siden.

Skrevet

Har akkurat sett the Transporter 2 nå.. Jeg likte 1'ern i grunn (i hvert fall starten, så vidt jeg husker.. men synes den kanskje gikk LITT i nedoverbakke på slutten), men.. 2'ern den var jo rett og slett grusom i grunnen! Nesten så jeg likte Danny the Dog bedre.. nesten..

:nei::thumbdown:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...