Gå til innhold

Ny logo til Programmer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prowl: ikke værst, ikke værst. Men hadde du giddi å slenge opp en med litt mindre outerglow, så vi kunne sett hvordan det ble... Jeg syns nemlig du var litt hard med den ;)

Ellers var den smooth

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prowl: ikke værst, ikke værst. Men hadde du giddi å slenge opp en med litt mindre outerglow, så vi kunne sett hvordan det ble... Jeg syns nemlig du var litt hard med den ;)

Ellers var den smooth

Jeg har ikke brukt outerglow, men skjønner hva du mener...

Skrevet
er på jobb no, og fikk en knall idè! Skal sjå om eg klarer å gjøre noke med den når eg kommer heim :woot:

*tungvint å navigere med touchscreen og ingen mus*

Vel, jeg venter fortsatt. Vil gjerne se noen utfordere, ettersom jeg ikke var så veldig begeistra for Prowl sin etter at jeg hadde fått sett litt på den.

Skrevet
:blush:

Må inrømme at den idèen forsvant like fort som.. eh.... vel, til eg kom heim.. samt at .. vel.. hmm... gløm det :p

Æsj.

Nok off-topic i en sticky nå. :p

Skrevet (endret)

Hei igjen...

cutelogo.jpg

En stilisert/abstrakt kar som programerer (han har sittet lenge foran pc og programmert, derfor øynene er store og blanke).

Logoen er i vektor...

Er ikke lett å finne ut sånn ca. hva dere er ute etter, har ikke fått respons fra noen programmer.no folk enda.

EDIT: skrivefeil...

Endret av Prowl
Skrevet

Heisann, Jeg kom tilfeldigvis over tenne tråden. også lekte jeg meg litt i Adobe Photoshop.

hvordan legger jeg til bilde, eventuelt uploade et?

Skrevet
Heisann, Jeg kom tilfeldigvis over tenne tråden. også lekte jeg meg litt i Adobe Photoshop.

hvordan legger jeg til bilde, eventuelt uploade et?

Registrer deg på f.eks. www.home.no og last opp med FTP, f.eks. WS_FTP :)

Skrevet

Hei, fikk en del interesse for denne tråden og tenkte jeg skulle prøve med med noen forslag.

Det var bare en ting jeg lurte på, det var hvordan programmer.no så på en flash logo? Gidder liksom ikke å lege masse jobb ner i det hvis det ikke er interessant.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...