albions Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Er den trail nedlastingen på Anarchy Online sida, mulig å gjøre om til fullverisjone etter trail perioden er ferdig ...
Bleelekwwl Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Er den trail nedlastingen på Anarchy Online sida, mulig å gjøre om til fullverisjone etter trail perioden er ferdig ... Jeg tror det er hele spillet, men du behøver bare å betale måneds-avgiften for å fortsette å spille.
Dʋgɢtung Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jepp! Det du laster ned, er hele spillet. Så får du en account, med 1 (eller 2?) ukers trial, som du kan velge å avbryte eller fortsette på
Bleelekwwl Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Er spillet bra da hehe.. Alle har vel forskjellige meninger om det.. Jeg syns det var helt greit først, men det ble ekstremt ensformig og kjipt.. Venter på å bruke pengene mine på World of Warcraft.
DDDD Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Litt forrvirende på førsten, men blir veldig bra etterhvert. Det finner du ut når du lastern ned
Dʋgɢtung Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Anarchy Online er det MMORPG'et jeg har vært mest fornøyd med. Har vært borti mange forskjellige nå, men har ikke blitt skikkelig hektet på noen av dem. Første skjønte jeg ikke mye av AO, så fikk jeg hjelp og spilte med flere kamerater. Det ble sinnsykt morsomt. Etter at jeg kom til lvl 60 (200 + 20 shadowlevels er max) ble det litt ensformig igjen. Nå kunne jeg tenkt meg å ta opp AO igjen, men det er ingen av de andre som spiller det lenger. Satser på at samtlige blir plukket ut til WoW-beta'en nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå