Gå til innhold

HDD forsvant etter format :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

s-ata disken min foirsvant etter jeg formaterte den :scared: når den nådde 100% sto det formating not succesfull eller noe lingnende så gikk jeg inn pån og så sto det 0kb gikk ut og da forsvant den , hva skjer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv og dra du alle kabler og restart og sett de i igjen, viss det ikke hjelper så tar du og formaterer den en gang til.Kansje på en annen måte!

Endret av all right
Skrevet
Prøv og dra du alle kabler og restart og sett de i igjen, viss det ikke hjelper så tar du og formaterer den en gang til.Kansje på en annen måte!

hvis det ikke går etter 6 ganger da ? :no:

Skrevet
start opp Partition Magic. den finner sikkert disken.

kan jeg bruke P magic 6 SE ?

det er det eneste jeg har....

det er vel bare en måte å finne det ut på. men jeg tror det skal gå ja.

Skrevet (endret)

Hvilken produsent kommer disken fra?

edit: Gå inn på nettsidene til produsenten og finn deres hd utility. Bruk dette for å installere disken. Er ikke alltid dette er nødvendig, men hjelper gjerne i situasjoner som din.

Endret av MorePower
Skrevet (endret)

jeg mekka det !!

brukte progget på www.seagate.com\support og så kom den fram på min datamaskin så etter det tok jeg quick format. da funket det. takker alle som har hjulpet til..... :thumbup:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Skrevet (endret)

Seagate er no jekli drit!

Det kombinert med microsoft = alle filene mine ødelagt på ene partisjonen og tullete remixer av madonna, odd norstoga og psy-trance. i en og samme fil!

EDIT:Noen som vet hvordan man gjenopretter en fucket partisjonstabell (windows chkdsk som fucket oppunder...)

Endret av vidiware

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...