Sir_cruz Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 s-ata disken min foirsvant etter jeg formaterte den når den nådde 100% sto det formating not succesfull eller noe lingnende så gikk jeg inn pån og så sto det 0kb gikk ut og da forsvant den , hva skjer ?
all right Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) Prøv og dra du alle kabler og restart og sett de i igjen, viss det ikke hjelper så tar du og formaterer den en gang til.Kansje på en annen måte! Endret 4. juli 2004 av all right
Sir_cruz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Prøv og dra du alle kabler og restart og sett de i igjen, viss det ikke hjelper så tar du og formaterer den en gang til.Kansje på en annen måte! hvis det ikke går etter 6 ganger da ?
Sir_cruz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 start opp Partition Magic. den finner sikkert disken. kan jeg bruke P magic 6 SE ? det er det eneste jeg har....
capy Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 start opp Partition Magic. den finner sikkert disken. kan jeg bruke P magic 6 SE ? det er det eneste jeg har.... det er vel bare en måte å finne det ut på. men jeg tror det skal gå ja.
Sir_cruz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 mekk nye partisjoner disken er helt ny og jeg har ikke fått mekka noen partisjoner i det hele tatt ikke en 8mb paritisjon funker en gang...
MorePower Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hvilken produsent kommer disken fra? edit: Gå inn på nettsidene til produsenten og finn deres hd utility. Bruk dette for å installere disken. Er ikke alltid dette er nødvendig, men hjelper gjerne i situasjoner som din. Endret 4. juli 2004 av MorePower
Sir_cruz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 (endret) jeg mekka det !! brukte progget på www.seagate.com\support og så kom den fram på min datamaskin så etter det tok jeg quick format. da funket det. takker alle som har hjulpet til..... Endret 4. juli 2004 av Chris_p4_2.8@800
radivx Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 (endret) Seagate er no jekli drit! Det kombinert med microsoft = alle filene mine ødelagt på ene partisjonen og tullete remixer av madonna, odd norstoga og psy-trance. i en og samme fil! EDIT:Noen som vet hvordan man gjenopretter en fucket partisjonstabell (windows chkdsk som fucket oppunder...) Endret 5. juli 2004 av vidiware
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå