Gå til innhold

Bruktsjappa Komplett !


Anbefalte innlegg

Det hele begynte i januar ... bestilte kabinett og fikk et kabinett fult av skruemerker og riper ... byttet det tilbake .... bestilte pc3200 minnebrikke fikk rambus ddr !!!!!!! ... bestilte en segate 40 gb hdd fikk en brukt hardisk med data ligende på disken etter et firma i drammen ... bestilte nå et par labtec høytalere ... syntes det var snodig at inpakningen var revet i stykket men monterte de på og der var det masse ulyder ... med vidre inspeksjon så var det masse skraper og riper på høytalerene .... DRIVER DE OG PAKKEROM BRUKTVARER OG SELGER DE SOM NYE !!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper lite for meg som sitter der og vil exempelvis montere sammen pc'n .... brukt deler skal jo ikke selges som nye til nypris !! Ja og med det samme ... høytalerene er sprengt .

Endret av BASF
Lenke til kommentar
.... de svarer bare me teite unskyldninger at de har pakket feil og slikt skal ikke skje ... osv

Rart. Synes forøvrig du burde forlange en form for kompensasjon for dette. I tillegg til alt bryet, blir det vel også endel portoutgifter på deg også når du må sende alt i retur hele tiden.. Høres nesten ut som en sak for forbukerrådet.

Endret av kns
Lenke til kommentar

Kjøp hos noen andre da vettu... Send allt tilbake til komplett sammen med et brev hvor du forklarer hva du tror har skjedd, at du kommer til å handle hos noen andre heretter, og krever tilbakebetalt portoutgifter etc... List punktlig opp, send med kopier av alt...

 

Har aldri hatt problemer med komplett selv, og jeg har kjøpt varer for skremmende mye penger der... Er egentlig storfornøyd med de, selv om de er litt dyre på noen ting...

Lenke til kommentar

jeg er stort sett fornøyd jeg også men det knirker lit i svingene på lageret dems ... tror ikke de senderut brukte varer med vilje som et firma men det kan være noen smarte enkeltpersjoner på lageret regnerjeg med ...

Lenke til kommentar
haha, når man hører om all retur her så er det klart at varene havner en plass :)

Hehe - sant nok. Virker jo som en del bestiller i hytt og gevær og bare returnerer 'det de ikke trenger alikevel'.

 

Problemet for butikken blir da: Skal DE ta tapet fordi folk ikke har kontroll på det de bestiller, eller skal de selge varen til full pris.

 

Løsningen er kanskje å være strengere på å sjekke varene ved retur og eventuelt ikke gi full refusjon av beløpet der varen er synlig brukt og dermed dekke inn tapet de får ved å selge det som demovare elns.

 

Men dette koster jo tid og penger å gjennomføre og vil sikkert føre til masse klaging fra folk av typen 'Komplett nekter å gi tilbake mer enn 900 av de 1000 kronene jeg ga fordi jeg fikk en liten ripe i kabinettet!'

 

Ikke enkelt å drive butikk idag.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Hehe - sant nok. Virker jo som en del bestiller i hytt og gevær og bare returnerer 'det de ikke trenger alikevel'.

 

Problemet for butikken blir da: Skal DE ta tapet fordi folk ikke har kontroll på det de bestiller, eller skal de selge varen til full pris.

 

Løsningen er kanskje å være strengere på å sjekke varene ved retur og eventuelt ikke gi full refusjon av beløpet der varen er synlig brukt og dermed dekke inn tapet de får ved å selge det som demovare elns.

 

Men dette koster jo tid og penger å gjennomføre og vil sikkert føre til masse klaging fra folk av typen 'Komplett nekter å gi tilbake mer enn 900 av de 1000 kronene jeg ga fordi jeg fikk en liten ripe i kabinettet!'

 

Ikke enkelt å drive butikk idag.

Ikke enkelt å drive butikk sier du? Vel andre som psdata(+ mange andre) klarer det visst helt fint.

 

Jeg kjenner folk som har jobbet på komplett...Har hørt at de ansatte har fine låneordninger.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...