Gå til innhold

[Løst] Kategori for visuell kreativitet!


Anbefalte innlegg

Jeg mener at forumet bør ha en egen kategori for visuell kreativitet. Med "visuell kreativitet" mener jeg diskusjon rundt teknikker, ferdige/uferdige arbeider, programmer og lignende innen computergenerert grafikk.

 

Det finnes få/ingen gode norske alternativer til slik diskusjon. De som finnes, er useriøse og har meget lav respons på trådene, grunnet lite medlemsaktivitet. Diskusjonen bør huses i det populære Hardware-nettverket.

 

Temaene vil være ting/programmer som Photoshop, 3D, vektorgrafikk, Flash og lignende.

 

En stor del av forumet bedriver med disse temaene på både hobbybasis og i profesjonell sammenheng. Og mange ønsker derfor å diskutere rundt nettopp dette. Mye diskusjon foregår allerede her og der, nettopp som et resultat av behovet for en egen "legalisert" kategori.

 

Jeg foreslår at kategorien skal legges under Off-topic eller Digital bilder, foto og video. Navnet bør være et resultat av en felles mening.

 

Post din støtte, du også!

 

Sammendrag:

 

Innhold: Diskusjon rundt teknikker, programmer og lignende innen computergenerert grafikk og kritikk av ferdige/uferdige arbeider.

 

Plassering: Digitale bilder, foto og video (med redirect under webdesign)

 

Navn: (forslag) "PC-grafikk", "Computergenerert grafikk", "CG". (Basicly data+grafikk)

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Indeed. Akkurat det du snakker om nå er nesten en selvfølge at et så stort forum som HW skal ha. I stedet for "Den store PS-tråden" og liknende under Digitale bilder, foto og video kan man ha en egen kategori dedikert til datagenerert grafikk.

 

Absolutt et stort behov for dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 04/07/2004 : 01:55)
QUOTE (DeeTee @ 04/07/2004 : 01:21)
Ellers finnes alltids http://www.storedyret.com

for dette formålet.

Hvis man er radikal kommunist som ikke er ute etter mye tilbakemeldinger.

Tja, det er da de beste i landet. Brukere som Olve, Superrune og ikke minst B-Anders som var med på fx-teamet til Reloaded, er greie å høre tilbakemeldinger fra.

Lenke til kommentar

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 04/07/2004 : 00:55)
Hvis man er radikal kommunist som ikke er ute etter mye tilbakemeldinger.

Gode innlegg får da flere tilbakemeldinger. Skjønner jo at de som er veldig flinke ikke gidder sitter på forumet og kommentere dårlige innleggt 24/7. Jeg har hvertfall fått mye ut av storedyret. For ikke snakke om cgtalk, evermotion og 3dbuzz.

 

Uansett er det jo bare å melde seg opp på storedyret å kommentere, om du synes det er så ille.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...