FlexGym Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) nå kommer jeg ikke inn på noen servere i bfv. har punkbuster, og p 1.01 +1.02 noen sier at jeg må oppdatere punkbuster. hvordan da ,, har sett på www.battlefield.no og planetb... finner ikke no.. hvordan har alle i verden finni ut hva og hvor man oppdaterer & ikke jeg? edit...fant det.laste ned punkbuster update..LEGGE den inn i bfv pb fila så kjøre den derifra,,,med "dos"lignende install EDIT....fortsatt feil verson.want to update.. hva da...er det ingen som spiller bfv her? Endret 2. juli 2004 av FlexGym
Der Kommissar Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Hmmm.... Vanskelig å si det der. jeg har i allefall ingen problemer med BF:Vietnam... Prøv å reinstaller det da... mitt eneste (og utrolig teite) råd...
bamsefar Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Legg disse to i BFV/PB/HTM mappa di: Den ene og den andre
FlexGym Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 takk skal prøve...jeg sletta vietnam for å legge det inn på nytt.. etter install knappen stopper cd og 2 feilmeldinger kommer opp .finner ikke bla bla bla. nå venter en format av hele harddisken..
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 etter install knappen stopper cd og 2 feilmeldinger kommer opp .finner ikke bla bla bla. ...det er jo akkurat "bla-bla" som er viktig her for å finne ut å hva som er problemet... "det kom opp en feilmelding og jeg trykte OK"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå