Gå til innhold

Databutikker i Tr.heim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eksisterer det en butikk som Heter DAthor som hadde inngang på høyre side av trondheims torg inngangen mot Høgskolen.

 

Bodde i trondheom for en del år siden og brukte og handle der og på icon data på Busstasjonen.

DaThor har flyttet til Ravnkloa (sist jeg var der og det var for 2-3 år siden) og har spesialisert seg på diverse LOTR/Ninja-sverd, rustninger, kniver, dolker osv. :p

Lenke til kommentar

Det er en butikk som heter Thevenin Data også. Men de og Pc1 (= Datakompaniet) er utrolig dyre :roll:

 

Jeg handler kun på Datakjeden, Mamoz og Digitalimpuls; sjekker litt priser først da seff :thumbup:

 

Digitalimpuls kan også skaffe alt som Microplex fører på sin nettbutikk, og det er veldig greit synes jeg da. Det er bare å ringe de og bestille så varsler de med sms når varene er kommet inn.

 

Jeg er også veldig fornøyd med servicen fra gutta på Mamoz (hvor fikk de det navnet fra egentlig?). Har hatt et par reklamasjoner, og de ordna det veldig kjapt. Dessuten har Mamoz veldig stort vareutvalg, trenger du noe så bruk søkefunksjonen deres. Slett ikke alt dukker opp når en går direkte inn på kategori.

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...