Gå til innhold

Hastighet på NEC 2510A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Läshastighet:

· DVD: 12x

· CD: 40x

Skrivhastighet:

· DVD-R: 8x

· DVD-RW: 4x

Anslutnings tid:

· DVD: 140 ms

· CD: 120 ms

Gränssnitt:

· ATAPI, Ultra DMA 33 mode 2

 

· DVD+R: 8x

· DVD +R9: 2, 4x

· DVD+RW: 4x

· CD-R: 32x

· CD-RW 16x

 

Direkte kopi fra nec.se ;)

Lenke til kommentar
WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet .

Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner?

:yes:

Lenke til kommentar
WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . 

 

 

Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner?

 

 

Kan være at han kan bruke s-ata rom :whistle:

Lenke til kommentar
WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . 

 

 

Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner?

 

 

Kan være at han kan bruke s-ata rom :whistle:

Du mener kanskje DVD/CD drev eller brenner som har S-ATA kontakt istedetfor IDE plugg!? :roll:

 

Er det noen som vet hvor kompatible sånne S-ATA til IDE konvertere med forskjellige S-ATA kontroller (chip'er) i kombinasjon med optiske drev?

 

Hvordan er ABIT sin konverter i bruk?

 

Og hvordan er HighPoint sin konverter i bruk?

 

:cool:

Lenke til kommentar
WHY Jeg mener hva skal man med en DVD-Rom når man har DVD brenner . Den spiller da DVD og så sparer man en IDE kanal til noe annet . 

 

 

Kanskje han ønsker å kopiere noen DVD-plater. Han kan jo gå via harddisken med et image. Men det er kanskje litt greiere å gå direkte fra DVD-ROM til DVD-brenner?

 

 

Kan være at han kan bruke s-ata rom :whistle:

Du mener kanskje DVD/CD drev eller brenner som har S-ATA kontakt istedetfor IDE plugg!? :roll:

 

Er det noen som vet hvor kompatible sånne S-ATA til IDE konvertere med forskjellige S-ATA kontroller (chip'er) i kombinasjon med optiske drev?

 

Hvordan er ABIT sin konverter i bruk?

 

Og hvordan er HighPoint sin konverter i bruk?

 

:cool:

med konverteren ide --> s-ata fra abit kunne jeg kun bruke cd-brenneren som en vanlig cd-rom, den nektet å utføre brenning av plater når det var koblet med den metoden.

Lenke til kommentar
med konverteren ide --> s-ata fra abit kunne jeg kun bruke cd-brenneren som en vanlig cd-rom, den nektet å utføre brenning av plater når det var koblet med den metoden.

hmm.. :ermm:

 

Takk for tilbakemelding. Hvilken chip er det på S-ATA kontrolleren (PCI eller hovedkort) som du prøvde med??

 

Noen som har erfaring med Highpoint sin konverter (RocketHead 100) ?

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...