Gå til innhold

Sliter ad1.hardware.no for øyeblikket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er nå løst.

 

MicrolaXx: Bruker du mozilla i en eller annen variant? Vi vet om problemer med at mozilla-baserte nettlesere av en eller annen merkelig grunn "har det gøy" med reklamebanneret på venstre ide, men ahr ikke kommet til bunns i det enda...

 

Mad Wolf Magnux: Kjipt å blokkere reklamen til hardware. Det første som ryker er forumet hvis inntektene svikte grunnet manglende visninger ;)

Lenke til kommentar
Mad Wolf Magnux: Kjipt å blokkere reklamen til hardware. Det første som ryker er forumet hvis inntektene svikte grunnet manglende visninger ;)

Såså, hadde nok åpna igjen :) Måtte bare prøve.... Synes reklamen er helt ok for å drive et såpass bra nettsted! Hadde vel 5-års jubileum denne våren siden jeg først ble vist sida :)

 

PS Hva var det som var feil?

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Problemet er nå løst.

 

MicrolaXx: Bruker du mozilla i en eller annen variant? Vi vet om problemer med at mozilla-baserte nettlesere av en eller annen merkelig grunn "har det gøy" med reklamebanneret på venstre ide, men ahr ikke kommet til bunns i det enda...

 

Mad Wolf Magnux: Kjipt å blokkere reklamen til hardware. Det første som ryker er forumet hvis inntektene svikte grunnet manglende visninger ;)

hehe.. så det du skrev nå.. Ja jeg bruker Mozilla :p se screeshoten min

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...