Gå til innhold

Hva er akseptabel ping i Joint Ops?


Anbefalte innlegg

Jeg har NextGenTel Delta (2400/640 kb/s). Har tidligere sett at en del NGT-brukere har hatt problemer med høy ping mot amerikanske servere. Siden jeg til nå bare har brukt xboxen til online-spilling, har jeg ikke vært særlig opptatt av eksakt ping (linjekvalitet på xbox live markeres med grønn, gul eller rød).

 

Nå har jeg lastet ned Joint Oerations demoen og blitt helt hektet. Ser da at min ping til de fleste servere er på 150+ (regner med at det er amerikanske servere) mens ping til en 5-6 servere ligger på 30-70 (regner med at dette er europeiske). Har til nå bare brukt de europeiske serverne.

 

Hva synes dere er akseptabel ping for FPS generelt og i Joint Ops spesielt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det varierer en smule fra spill til spill og det er også noen personlige elementer inne i bildet der. Generelt for min del vil jeg si at:

 

* Alt under 70-80 er bra ping.

* Alt over 80 og under 100-110 er brukbar ping.

* Mellom 110 og 150 er dårlig ping og man begynner å slite.

* Over 150 er fryktelig dårlig ping og man begynner å spille som en dass.

* 200 i ping eller mer er invalidiserende og gjør spillet uspillbart.

Lenke til kommentar
i DOD kan man fint spille med 70-150 i ping uten å merke noe.

i JO bør man være under 100

i AA bør man også vere under 100 men jeg ligger ofte på 170 uten at jeg har store vanskligheter der.

I manualen står til at det er anbefalt å velde servere som har en ping på 200. Personlig syns eg dette er lit mye, da eg for det meste spille på servere der ping er rundt 80, 110 og litt over er sef ingen problem. :thumbup:

Lenke til kommentar
i DOD kan man fint spille med 70-150 i ping uten å merke noe.

i JO bør man være under 100

i AA bør man også vere under 100 men jeg ligger ofte på 170 uten at jeg har store vanskligheter der.

Er vel ingen ofisielle servere iAA som gir under 100 i ping. Rundt 150 på EU servere og 200-220 på US servere er vel ganske så normalt. Netkoden til AA er ikke den beste så det går utover pingen :) Heldigvis så er det jo likt for alle så man lider ikke spesiellt av og ha 150 i ping i AA :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...