Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Iexplore oppfører seg rart..

Anbefalte innlegg

Min internet explorer har oppført seg rart i det siste. For det første henger det seg ofte når jeg åpner flere vinduer. Iexplore.exe får da 100% CPU-usage. Det kommer også 2 Iexplore.exe i taskmanager.

Det andre som er rart er at hvis jeg trykker på en link til en zip-fil for å laste den ned, skal jeg få valg om å åpne eller lagre på disk, men nå lastes filen automatisk ned til temp-folderen.

Hva kan dette være?

Takk for all hjelp!

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle ikke ie vises flere ganger i taskmanager? IE er da et helt vanlig program, og programmer kan åpnes flere ganger.

Det kommer av at du har trykke på IE snarveien din to ganger ;)

Det med zip filer har jeg også hatt problemer med.. Prøv å kjør ad-aware, og diverse andre spyware programmer!

Vær så snill, HOLD KJEFT om det hælvetes Opera. Du kjøper deg vel ikke ny bil når du punkterer, gjør du vel?

Interessant reaksjon...

For å fortsette resonnementet ditt, du vil da vel ikke fortsette å kjøre en gammel rustholk av en bil som i mange år nå allerede har vært utgått av produksjon (-> IE) dersom du kan få deg en splitter ny helt gratis som i tillegg får forbedringer og oppdateringer hele tiden (Firefox eller Opera)? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...