Gå til innhold

Noen her som har kjøpt Joint Operations?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ai'n er bedre en ai'n på DF:BHD. de greier å gi deg et skudd i hode fra flere hundre meter, men som i DF har de en tedens til å bare å rundt om på basen sin til de begynner å sktye på den eller at du er rett bak dem

Jojo, men her skal botene også utnytte kjøretøy og mye annet.

 

På Battlefield f.eks klarer botene såvidt å gjøre noe som helst. De sitter fast, krasjer i alt, dumme som nøtter osv..

Lenke til kommentar
Den sugne helikopter- fysikken ødelegger stort...

 

Helt enig... syns egentlig d bare var kjipt å kjøre helikopter. Synes helikopter fysikken i BFV er mye bedre. Riktignok litt vanskeligere, men desto morsomere når man har lært seg å beherske den.

 

Fysikken er forbedret i forhold til demoen, hvis det er det du mener... Grafikken som var mangelfull på demoen er nå detaljert, alt som så ufullstendig ut er nå ok. Vet ikke om du mener noe annet....

Er sikker ikke det visuelle han tenker på, men hvordan kjøretøy og andre ting oppfører seg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg spillet igår :D teste det igår kveld, det var jævelig rått, selv om å fly heli er sugent, altfor arcade aktig liksom, ellers så ligger alt på samma nivå med BF serien, bortsett fra det med 150 på en server og hvor langt og hvor stort bretta kan være :D utrolig digg :w00t:

Lenke til kommentar

Dårlig ping på de serverene kansje? :ermm: Ikke vet jeg.

Men ossen instillinger kjører folka på her? default, preformance eller Quality? eller egendefinert? og det dere kjører med, hvordan går det online? hva skjer når dere kommer til et punkt der det skjer mye? og hva er det høyeste antall spiller du har spillt mot på en server uten lagging, altså at alt gikk smooth?

 

Måtte bare spørre :D

Lenke til kommentar
Tror du ikke Gamesmix er utsolg da  :wallbash:

Vel, vel, får vel vente dah  :blink:

Kjøpte det på play.com for £18 :D

Oi oi! da får du det ikke før om ei stund, i tillegg til at du må betale fortolling, moms osv osv (fordi du paserer over 200kr grensen)

 

Ikke så lurt det der, men du får det jo til litt over 400kr inkl moms og alt det...

Den totale prisen blir på ca: £17.99 * 12.65 * 24% + 150kr = 430kr (avrundet)

 

Så da er det ikke så veldig mye bedre å kjøpe fra utlandet enn fra her i butikken,

Fordi gjerrige Norge er laget sånn at hvis folk har lyst til å kjøpe noe fra utlandet som er en smule billigere enn de forferdelige prisene her, skal vi straffes beinhardt av :devil: i toll vesnet...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,07/07/2004 : 16:57]
Tror du ikke Gamesmix er utsolg da  :wallbash:

Vel, vel, får vel vente dah  :blink:

Kjøpte det på play.com for £18 :D

Oi oi! da får du det ikke før om ei stund, i tillegg til at du må betale fortolling, moms osv osv (fordi du paserer over 200kr grensen)

 

Ikke så lurt det der, men du får det jo til litt over 400kr inkl moms og alt det...

Den totale prisen blir på ca: £17.99 * 12.65 * 24% + 150kr = 430kr (avrundet)

 

Så da er det ikke så veldig mye bedre å kjøpe fra utlandet enn fra her i butikken,

Fordi gjerrige Norge er laget sånn at hvis folk har lyst til å kjøpe noe fra utlandet som er en smule billigere enn de forferdelige prisene her, skal vi straffes beinhardt av :devil: i toll vesnet...

Jeg har allerede fått spillet. Og jeg betalte ikke ei krone i moms/toll osv. Det er ikke bestandig du får toll/moms på ting som er såpass nært 200kr. Kommer an på hvor pirketet de på posten er. Har bestillt til mellom 200-350kr flere ganger, og har bare fått moms/toll på 2 ting (av 8) så alt i alt har jeg spart endel :) Mao £17.99*12.65 = 227.57NKr :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
[iC,06/07/2004 : 21:20]Jeg ser at det aldri er noen på den Norske NovaWorld serveren!

Hvorfor er det ikke det?

Er det ingen Nordmenn som spiller JO på nett eller? :huh:

Ja, det er synd det ikke er noen på de norske serverne. Jeg spiller selv JO endel, og legger ofte merke til "norske" navn på tyske og engelske servere...

 

Og ping'en på de norske serverne pleier å være bra... Iallfall på et par av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...