Gå til innhold

Netshop spanderer nytt blad!


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg et nytt blad i postkassa, "Digital World".

 

Det omhandler data, video, lyd, foto og kommunikasjon.

Det var adressert til meg, selv om jeg aldri har bestilt noe slikt.

 

Halvveis gjennom bladet finner jeg en lapp:

"bla bla bla... Netshop gir deg dette bladet gratis ut 2004 ...bla bla bla".

 

Er ikke dette rett og slett fantastisk så vet ikke jeg.

 

Kvaliteten på bladet ser bra ut, men jeg har ikke lest det skikkelig enda, så vi får se :)

 

Netshop atter en gang :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok er det fra NetShop!? Fikk bladet selv idag og skjønte ingenting. Trodde en kompis hadde kødda med meg og bestilt bladet uten at jeg visste det.

 

Handler nesten bare der for tiden selv om jeg finner et produkt som er litt billigere et annet sted. Er storfornøyd med den sjappa og får ikke rost de nok.

Lenke til kommentar
Handler nesten bare der for tiden selv om jeg finner et produkt som er litt billigere et annet sted. Er storfornøyd med den sjappa og får ikke rost de nok.

Samme her.

Har ikke brukt andre butikker på en stund nå...

 

Tror det var rundt side 50, der lå det en lapp fra Netshop. Flip, and thou shalt find. Ellerno.

 

 

EDIT: det er en kjempelett konkurranse på siste side, der man kan vinne en komplett mini-pc (MSI Mega-PC 865 Deluxe) P4 3GHz osv. Ingen url dog, kun kupong for å sende inn... -> Færre deltakere; større sjanse for at jeg vinner :green:

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Det er sant det, bladet ligger i postkassen ennå. Tittet oppi og fant det da jeg var på vei ut for å kjøpe inn litt mat, skjønte ingenting, men det var jo adressert til meg. Lurte først på om det var lagt oppi feil.

 

 

...Netshop, assa, dere overrasker hele tiden :D All honnør til dere!

Lenke til kommentar

Fleire enn eg som banna stygt når bladet kom i posten.

Eg var sikker på det var gamle lyd og bilde som kom påan igjen med "gratis" innmelding i DVD klubb og kjøpeplikt.

 

men eg liker å bli spandert på så takk netshop dette stunten var virkeleg nytt.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg et nytt blad i postkassa, "Digital World".

 

Det omhandler data, video, lyd, foto og kommunikasjon.

Det var adressert til meg, selv om jeg aldri har bestilt noe slikt.

 

Halvveis gjennom bladet finner jeg en lapp:

"bla bla bla... Netshop gir deg dette bladet gratis ut 2004 ...bla bla bla".

 

Er ikke dette rett og slett fantastisk så vet ikke jeg.

 

Kvaliteten på bladet ser bra ut, men jeg har ikke lest det skikkelig enda, så vi får se :)

 

Netshop atter en gang :thumbup:

Hva er kriteriene for å motta bladet? Må man være "storkunde" eller holder det å ha handlet fra dem i det hele tatt? Eller er det bare noen heldige få som får? *Spent*

Lenke til kommentar

Eg har handla frå NetShop eit par ganger, ikkje noko stort egentlig, og fekk det i posten i dag ;)

 

NetShop :thumbup:

 

EDIT: det er en kjempelett konkurranse på siste side, der man kan vinne en komplett mini-pc (MSI Mega-PC 865 Deluxe) P4 3GHz osv. Ingen url dog, kun kupong for å sende inn... -> Færre deltakere; større sjanse for at jeg vinner

 

Kan du fortelje svara? :blush: Lyd, bilde og mobil er ikkje mi sterke side. Står svara i bladet kanskje?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg et nytt blad i postkassa, "Digital World".

 

Det omhandler data, video, lyd, foto og kommunikasjon.

Det var adressert til meg, selv om jeg aldri har bestilt noe slikt.

 

Halvveis gjennom bladet finner jeg en lapp:

"bla bla bla... Netshop gir deg dette bladet gratis ut 2004 ...bla bla bla".

 

Er ikke dette rett og slett fantastisk så vet ikke jeg.

 

Kvaliteten på bladet ser bra ut, men jeg har ikke lest det skikkelig enda, så vi får se :)

 

Netshop atter en gang :thumbup:

Hva er kriteriene for å motta bladet? Må man være "storkunde" eller holder det å ha handlet fra dem i det hele tatt? Eller er det bare noen heldige få som får? *Spent*

Heisan ! Veldig hyggelig å se at dere setter pris på dette initiativet, alltid moro å finne på ting når det blir verdsatt. Bladet er sendt til 5000 kunder, som er trukket ut ved loddtrekning fra kundedatabasen vår. Kriteriene var bl.a. at man skulle ha handlet (ikke bare registrert seg) samt at man var registrert med fullstendig gateadresse. Men vi hadde litt mer enn 5000 som hadde handlet, derfor måtte vi ty til loddtrekning mellom de som tilfredsstilte kriteriene. Hvor mye man hadde handlet for var ikke med i betraktningen, og heller ikke om man var bedriftskunde eller lignende da vi ønsker å behandle alle kunder 100% likt. Så vi får satse på at du ble trukket ut "Ny i gamet" :yes:

 

Mvh Netshop

Lenke til kommentar

NetShop er best :D

 

Nei, håper jeg også får et slikt blad da. Har nettopp blitt kunde hos dem da...og har ikke handla for mere enn 4700 lr no, så kansje dem ikke ser på meg som lojal nok kunde enda?

 

Men lever i håpet :yes:

 

EDIT:Ahhh, netshop poster var litt tidligere ute enn meg :laugh:

 

Men alikavel konge av netshop å gjøre slike ting :thumbup:

Endret av jihn
Lenke til kommentar
Hvor mye man hadde handlet for var ikke med i betraktningen, og heller ikke om man var bedriftskunde eller lignende da vi ønsker å behandle alle kunder 100% likt.
Nei, håper jeg også får et slikt blad da. Har nettopp blitt kunde hos dem da...og har ikke handla for mere enn 4700 lr no, så kansje dem ikke ser på meg som lojal nok kunde enda?

 

Du var nok blant dei uheldige som ikkje fekk :p

Lenke til kommentar

Kjempebra initiativ nok en gang fra NetShop. Fikk bladet i posten i dag jeg også, og som Jankee, så bannet jeg høyt av samme grunn da jeg trakk posten opp av postkassa. Men da jeg fant NetShop-lappen inni, ble forbandelsen omgjort til glede :D Stå på NetShop :w00t:

 

EDIT: Gleder meg til prosjektor-testen i neste nummer ;)

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Er det flere enn kunder fra NetShop som får dette bladet? Jeg har så vidt jeg vet aldri handlet der, allikevel fikk jeg bladet i posten i dag. Ser at det er gitt ut av IDG Magazines, så kanskje jeg fikk det fordi jeg abonnerer på PcWorld?

Lenke til kommentar
Jeg fikk heller ikke....har jo handlet for over 10k der..hehe,

men det ble ikke noe...har alltid uflaks i konkurranser! :(

 

Men netshop er best da... :yes:

Hmmm, fikk ikke jeg heller, enda jeg er sikker på at jeg er på lista siden jeg sendte den inn :-). Så det ser ut til at noen nok vil få i morgen i stedet, er nok forskjellig fra hvor i landet man bor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...