Gå til innhold

Snodige ting ved innstallering av x800pro...


Anbefalte innlegg

Fikk idag x800pro i posten.

Men da jeg skulle installere drivere til kortet skjedde det selvsagt noe idiotisk.

Fikk melding: "kan ikke kopiere fra F:\Install\Driver\2KXP_INF\B_14493\ati3d2ag.dl_"

Hadde ikke annet å gjøre enn å avbryte kopieringen av denne filen (selv om jeg flere ganger bladde igjennom og fant filen)

Etter på fikk jeg beskjed om at installeringen var velykket.

Så når jeg skulle teste Far Cry rett etterpå prøvde jeg for moroskyld Auto Detect.

Alt ble satt på Low(!!)

Manuelt plottet jeg inn topp innstillinger og det funket perfekt :D

Men endog, litt rart at auto detect ville ha alt på low, og har den ene fila noe å si for skjermkortet sin ytelse?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk idag x800pro i posten.

Men da jeg skulle installere drivere til kortet skjedde det selvsagt noe idiotisk.

Fikk melding: "kan ikke kopiere fra F:\Install\Driver\2KXP_INF\B_14493\ati3d2ag.dl_"

Hadde ikke annet å gjøre enn å avbryte kopieringen av denne filen (selv om jeg flere ganger bladde igjennom og fant filen)

Etter på fikk jeg beskjed om at installeringen var velykket.

Så når jeg skulle teste Far Cry rett etterpå prøvde jeg for moroskyld Auto Detect.

Alt ble satt på Low(!!)

Manuelt plottet jeg inn topp innstillinger og det funket perfekt :D

Men endog, litt rart at auto detect ville ha alt på low, og har den ene fila noe å si for skjermkortet sin ytelse?

Takk.

Hehe. SKjedde akk det samme med meg idag :) FIkk kortet 3 timer siden. Bare last ned den siste drivern fra ati sin side og alt vil funke! Det gjorde ihvertfall kortet mitt. HIS.

 

 

:dribble: sinnsyk ytelse!

 

Det var vel vi som bestilte samme kort, ikke sant? Fra netshop? :)

Endret av asad
Lenke til kommentar

Farcry har ikke offisiell støtte for x800, derfr vil den ikke finne kortet automatisk. bare sett alt på fullt manuellt.

 

Når det gjelder driverene, installer ATI's catalyst drivere, og dropp det du fikk med på CD. Det er nesten garantert utdaterte drivere uansett.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Joda asad!

Det var vi som kjøpte samme kort!

Bel nesten kvalm, så bra var det ;)

Når det gjelder støy, så hører du vifta starter når du skrur på maskina.

Noe utover det hører ikke jeg. Men det er kanskje pga cpu vifta mi som bråker endel;)

Kan du gi meg en link til hvor man kan laste ned nyeste driver?

Angående drivere.

Må jeg avinstallere de jeg la inn tidligere idag når før jeg installerer catalyst greiene som jeg lastet ned fra http://www.hisdigital.com/html/vga_driver.htm?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Joda asad!

Det var vi som kjøpte samme kort!

Bel nesten kvalm, så bra var det ;)

Når det gjelder støy, så hører du vifta starter når du skrur på maskina.

Noe utover det hører ikke jeg. Men det er kanskje pga cpu vifta mi som bråker endel;)

Kan du gi meg en link til hvor man kan laste ned nyeste driver?

Angående drivere.

Må jeg avinstallere de jeg la inn tidligere idag når før jeg installerer catalyst greiene som jeg lastet ned fra http://www.hisdigital.com/html/vga_driver.htm?

Takker for svar :D

Her har du linken til driveren, hvis du ikke har funnet den ennå da :)

 

Catalyst 4.6

 

Jeg avinnstallerte de andre drivere først, så restarta maskina, og la inn de nye :) Hvor mye poeng får du på systemet ditt?

Lenke til kommentar
Joda asad!

Det var vi som kjøpte samme kort!

Bel nesten kvalm, så bra var det ;)

Når det gjelder støy, så hører du vifta starter når du skrur på maskina.

Noe utover det hører ikke jeg. Men det er kanskje pga cpu vifta mi som bråker endel;)

Kan du gi meg en link til hvor man kan laste ned nyeste driver?

Angående drivere.

Må jeg avinstallere de jeg la inn tidligere idag når før jeg installerer catalyst greiene som jeg lastet ned fra http://www.hisdigital.com/html/vga_driver.htm?

Takker for svar :D

og jeg til slutt :)

Skulle egentlig hente det i dag på posten, men det blir ikke før i morgen... gleder meg veldig :D

 

Har du forresten sjekket hvor godt kortet ditt klokker?

Lenke til kommentar
Hvordan er støynivået på disse kortene?

Litt over akseptabelt vil nå jeg si, regner med det er lik kjøle løsning på alle x800pro kort. Blir vannblokk på mitt kort slik at jeg får ned støyen.

 

Instalerte far cry og siste patch og auto detect ble satt på high og det var ingen problemer, med beskjeden klokking så ble det ca litt over 10000 3dmarks i 3dmark 03.

Lenke til kommentar
Joda asad!

Det var vi som kjøpte samme kort!

Bel nesten kvalm, så bra var det ;)

Når det gjelder støy, så hører du vifta starter når du skrur på maskina.

Noe utover det hører ikke jeg. Men det er kanskje pga cpu vifta mi som bråker endel;)

Kan du gi meg en link til hvor man kan laste ned nyeste driver?

Angående drivere.

Må jeg avinstallere de jeg la inn tidligere idag når før jeg installerer catalyst greiene som jeg lastet ned fra http://www.hisdigital.com/html/vga_driver.htm?

Takker for svar :D

og jeg til slutt :)

Skulle egentlig hente det i dag på posten, men det blir ikke før i morgen... gleder meg veldig :D

 

Har du forresten sjekket hvor godt kortet ditt klokker?

Jeg kjører det stabilt på 520/560, har ikke prøvd noe særlig høyere ennå. Men skal gjøre det strax :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...