Gå til innhold

K700i bugs tråden


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kanskje skulle starte en tråd der vi tar opp bugs som etterhvert oppdages på SE K700i.

Virker som om det er en del allerede, og det hadde vært fint med andres erfaringer.

 

Kan starte med å si at kalenderen er helt rar. Skifter dato plutselig. Som regel er den plutselig ett år fram i tid.

Batteriet holder ikke hva det lover. Med litt trykking og fikling så er det tomt på snaue 24 timer

Telefonen låser seg noen ganger mens jeg holder på med kameraet. Har ikke funnet ut hvorfor.

 

Ellers var det slark i bakdekselet, noe som er veldig irriterende. Er dette byttegrunn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden den da er ny i sin serie, så må man jo regne med en del småfeil.. Men det kommer vel kanskje en FW eller no da, som fikser de...

hva er FW ? å hvordan fixer den det ? er det som en patch do installerer på mobilen ? :hmm: har alldri hatt en "high-tech" mobil før :p men i morgen får jeg k700 i lomma....

Lenke til kommentar
hva er FW ? å hvordan fixer den det ? er det som en patch do installerer på mobilen ? :hmm: har alldri hatt en "high-tech" mobil før :p men i morgen får jeg k700 i lomma....

bare lurer.......hva skal du med en proff telefon når du ikke engang har bruk for halvparten eller har peiling på hva det er for noe? du har ikke peiling på hva IR er for noe, eller hva den skal brukes til, tviler også på om du vet hva blåtann er,

Lenke til kommentar
bare lurer.......hva skal du med en proff telefon når du ikke engang har bruk for halvparten eller har peiling på hva det er for noe? du har ikke peiling på hva IR er for noe, eller hva den skal brukes til, tviler også på om du vet hva blåtann er,

Jeg vet vha blåtann er!

 

Men hvis jeg aldri skaffer meg en slik tlf vil jeg aldi finne ut hva det er heller.. :yes:

 

Får den i morgen :dribble::dribble:

 

 

Tadaaa.. Post 1000 :w00t:

Lenke til kommentar
Kan starte med å si at kalenderen er helt rar. Skifter dato plutselig. Som regel er den plutselig ett år fram i tid..........

Ellers var det slark i bakdekselet, noe som er veldig irriterende. Er dette byttegrunn?

Datoen er feil fordi oppsettet på dato er standard YY/MM/DD som betyr at året kommer først og dagen tilslutt...... Derfor kan det virke feil....

Slark i bakdekselet har ike jeg fått ennå men de knottene bak på innsiden begynner å bli avrivi etter to ganger av og på :roll:

Lenke til kommentar

Mangus: Siden K700 tråder har blitt laget kan jeg alltid lese et sted "JA NÅ FÅR JEG K700, eller noe med penge statusen din. Kun for å få poster du gjør dette? Gleder meg enormt selv til å få denne telefonen, men klarer allikevell å ikke poste 40 treads ang. dette. Får håpe du får den imorgen da! :thumbup:

Lenke til kommentar
Mangus: Siden K700 tråder har blitt laget kan jeg alltid lese et sted "JA NÅ FÅR JEG K700, eller noe med penge statusen din. Kun for å få poster du gjør dette? Gleder meg enormt selv til å få denne telefonen, men klarer allikevell å ikke poste 40 treads ang. dette. Får håpe du får den imorgen da! :thumbup:

nei jeg gjør det ikke for post counten i det hele tatt ! bare gleder meg så Fryktelig!! :green:

Lenke til kommentar

Hold dere ontopic da.

 

Ja jeg har hatt k700 i en dag nå og jeg har fått med meg endel bugs,

Kamera fungerer ok bortsett fra panoramabilde, den funksjonen gjør at skjermen henger seg litt.

 

Surfing er en ting til.

Etter jeg har klikket meg rundt på ca 3 - 8 lenker så låser nettleseren seg. avslutter nettleseren og åpner den igjen men da finner den ikke GPRS igjen selv om den er koblet opp. Jeg må fatisk reboote tlf for at den skal fungere igjen med GPRS og surfing.

 

Noen ganger når man multitasker, feks sender sms og hører på radio eller surfer og hører på radio så virker det som tlf får for mye å gjøre eller går tom for hurtigminne, når du blar rundt på menyen og skal åpne "meldinger" eller "radio" så får man opp "valg ikke tilgjengelig"

Da har jeg ikke måttet reboote riktignok, det har holdt å avslutte programmene som er oppe.

 

Kan vi holde oss til k700 bugs i denne tråden? Den kn bli nyttig for oss og evt sonyericsson norge.

Endret av bearcarlsen
Lenke til kommentar

Etter å ha snakket med en del folk i løpet av dagen, har jeg funnet ut at mange har prøvd å ringe meg men fått beskjed om at telefonen var avslått. Dette har skjedd i perioder der jeg vet at telefonen har vært på. Aner ikke om dette skyldes Telenor, men har en mistanke om at det er telefonen. Alle plasser i byen har jeg full dekning, selv på jobben.

Noen flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Tror nok batteriet kommer seg etterhvert. Etter andre ladingen er batteriet merkbart bedre. :thumbup:

 

Har ett problem:

Når jeg sender sms til en som jeg har lagret flere nr på, kommer den ikke frem. Jeg setter mobilnr som standard, men når jeg går inn å ser hva som er standard så er det ikke standard lenger. :no:

 

Noen andre som har problem med det samme? :hmm:

Lenke til kommentar
Grunnen til dette er at man skal vite hvor mye man skal overlappe. Det er gjort med hensikt slik at man skal få bra panoramabilder.

Nei det er ikke slik, man slår på panarama funksjonen og når man går ut av den igjen så henger litt av panoramaen dog med en "opacity" litt gjennomsiktig. Men det er ikke en big deal fordi det forsvinner bare man lukker kamera programmet og går in igjen så er alt ok.

 

Men jeg sliter fremdeles med wap surfing at det henger seg og sier "Kontaktfeil kan ikke finne forbindelse. Kontakt din internett leverandør "

 

noen andre som sliter? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...