Gå til innhold

Finnes det noen jaktspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Deer Hunter hos en kamerat.. tror du skal være litt jaktfreak for å investere i no sånt. Småstilige effekter, men det å traske rundt i et evig stort terreng med fløyte og andre lokkemidler, et armbrøst og en hagle for å så bruke en goood del tid på å sniffe opp et stakkarslig ensomt dyr gjemt i et kratt blir ikke helt det samme som å snike seg rundt i en bygning. Underholdende ja, men ikke i lengden... :roll:

Lenke til kommentar

Det var et jeg spillte for noen år siden, men husker ikke hva det heter....

Det var gratis eller så var det en demo jeg spillte og tror det hette Natural Hunter eller noe. Er det noen som vet hvilket spill jeg mener er det fint om dere sier det.

 

Ellers er det Deer Hunter som er ganske bra om du vil jakte på VANLIGE dyr og ikke dinosaurer.

Lenke til kommentar
Manhunt :roll:

Deer avenger 4 :roll:

 

-For all del ikke kjøp Bird Hunter, det er ikke det beste spillet i sjangeren for å si det sånn!

Hmm, når jakta man dyr i Manhunt ? Greit nok at det kommer en gris med motorsag på slutten av spillet, men ser ærlig talt ikke på det som et jaktspill av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Manhunt :roll:

Deer avenger 4  :roll:

 

-For all del ikke kjøp Bird Hunter, det er ikke det beste spillet i sjangeren for å si det sånn!

Hmm, når jakta man dyr i Manhunt ? Greit nok at det kommer en gris med motorsag på slutten av spillet, men ser ærlig talt ikke på det som et jaktspill av den grunn ;)

var ironisk da, tenkte navnet "hunt" = jakt, var litt dårlig, jeg må inrømme det. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg så ett gammelt jaktspill på en butikk en gang, det hadde ett navn på bare 3 bokstaver. Grafikken var gammel og lignet litt på Mario64 grafikken, det var sånn tegneserieaktig preg over spillet. Du kunne velge våpen, blant annet var det minigun og basooka i arsenalet, og det skulle også gå ann å velge hvilke dyr man ville jakte på! :D

Egentlig dreier det seg mere om slakting enn jakt, se på det som en blanding av UT2k4 og Deer Hunter 4 :)

 

Vet noen hva dette spillet heter? 3 bokstaver altså bare, jeg er ganske sikker på at bokstaven J eller N, eller begge, er med i navnet. Hvertfall en av de tror jeg er med.

Lenke til kommentar
Vet noen hva dette spillet heter? 3 bokstaver altså bare, jeg er ganske sikker på at bokstaven J eller N, eller begge, er med i navnet. Hvertfall en av de tror jeg er med.

Ja det heter NBK, det er en forkortelse for Natural Born Killers, du kan skyte kropsdeler av bla. hvite kaniner og hjorteunger(ligner på Bambi :!: ) på demoen. (heter det ikke NBK: Natural Born Killers så heter det NFK: Natural Faun(???) Killers :hmm: )

Lenke til kommentar

Carnivores 2 var stort. Bare synd at det ikke virker i Win2k.

 

For de som ikke har prøvd det; Du jakter på dinosaurer. Velg våpen og utstyr, gå rundt på en stor tropisk øy, rop "kallerop", skyt dinosaur. Dette høres kanskje enkelt ut, men i det en (eller flere) store T-Rex kommer løpende mot deg blir det for panikk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...