Gå til innhold

Defence of the Ancients Allstars


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle anbefalle et bra map til folket.

 

DotA Allstars er en uoffisiell fortsettelse på Defence of the Ancients som slo godt an med Reign of Chaos og det har utvikla seg til å bli et veldig omfattende spill i seg sjøl.

 

Sammenligna med f.eks Enfo TS er det lysår foran, mens det har mindre vekt på utvikling av creeps enn Eota Twilight og Eternal Conflict. Her er selve fokusen på den helten du plukker fra et utvalg på noen og 40, ingen custom skins, men mange custom spells.

 

Her kan du laste ned den nyeste versjonen, 5.54.

 

Du kan suge så mye du vil, men det er et par ting du bør være obs på med mindre du ikke bryr deg om folk kicker deg fra games når dem kjenner igjen navnet ditt: Ikke slutt midt i et game. Selve spillet er 10mann maks og kan gå helt fint med minimum 3 på hvert lag, og/eller 1 spiller mer på den ene siden, men når flere slutter på likt ødelegger det hele opplegget for alle andre og det betyr at du er kjerring og fortjener å bli kastrert.

 

Ei runde varer fra 30 til 60 minutter helt avhengig av spillerne. Det kan diskuteres om heltene er balanserte, men for hver helt er det en som kan brukes for å countre. Folk får av og til inntrykk av at en helt er ubalansert rett og slett fordi den har vært mer effektiv i nettopp den runda ved å drepe flere (mer xp) og skaffa bedre items. Suck it up. Sånt skjer.

 

Gameplayet i seg sjøl endrer seg fra early game til late game der du i utgangspunktet helst vil ungå kontakt med alt som kan skade deg til et punkt der du kan rive ned hele opplegget på egenhånd. Heltene er allsidige, men det er 4 forskjellige klasser. Kjøtt-tankene, nukerne, frenzy og assassin typer. De to tidligere er bedre valg når du er ny, det vil ikke si dem er dårligere, men dem er ikke så fokusert på hit&run.

 

Uansett, det har kunne jeg prata om i timer, så ta en titt om det høres halveis greit ut.

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FMVH

Husker i mine custom gaming dager at jeg satt oppe om natta i helgene for å spille det (siden det ikke er så populært i europa, så jeg måtte spille på azeroth servern).

 

Utrolig artig hvis man fikk full game og ikke alle er komplette idioter

Prøvde en gang med at en i klanen hosta, fikk bare komplette idioter, så det var ikke så artig.

 

Fått spilt med iaffal en av map-createrne. Artig artig.

 

EDIT: order-fm.com

Tok med sia til klanen der og jeg. Da man kan finne flere maps og slik der.

Man må registrere seg men, det er lett, smertefritt og ikke minst gratis. :p

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...