Gå til innhold

TES: Beste ring/belt/hjelm som gir magiske krefter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topicen sier vel alt...

Jeg mener Ring of Toxic cloud er en ganske kraftig ring... den dreper bytte ganske lett...

Hvilen item liker du best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel 2 av mine favorittringr dette:

Vampyre Ring

Har desverre ikke noen tall på hvor god den er, men uansett, den tar hp fra fienden, og gir til deg. :p En riktig så bra deal for deg selv med andre ord

Murun Ring (eller noe sånt)

Den finner du på bloodmoon hvis du følger mainquesten.

Øker sneak skills relativt mye i 30 sekunder, og gir invisibilty i 30 sekunder.

Skrevet

Vampyre Ring er gøy

har foresten laget en mossom amulet

som gir meg 800 sek med water walking,

og kan bruke den 5-6 ganger før den blir tom

kosta meg 120 000.- men jeg var så jævlig lei av å svømme de dumme fiskene er irriterede

Skrevet (endret)

Liten vits med Vampyre Ring for meg. Ingen som overlever lenge nok til å treffe meg likevel :) Masque of Clavicus Vile er kjekk som f... siden den booster Personality masse, og dermed blir det lettere å taunt'e NPC'r til å angripe deg.

Endret av Bitex
Skrevet
Vampyre Ring er gøy

har foresten laget en mossom amulet

som gir meg 800 sek med water walking,

og kan bruke den 5-6 ganger før den blir tom

kosta meg 120 000.- men jeg var så jævlig lei av å svømme de dumme fiskene er irriterede

Hva er egentlig poenget med det? Har en som holder i 30 sekunder. Kan brukes en del ganger. Med den kommer jeg meg fra Fortet på Solstheim, til Raven Rock, og fra Solstheim til Vvrdenfell. Hva mer trenger en? :p

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Jeg har sagt det før, og jeg kan sikkert nevne det igjen.

Bad Ass Ringur

Se på ring nummer to. "Royal Signet Ring". (Du må ha Tribunal)

MOTHER OF *** :dribble:

Skal si den var noe ja... Men du må jo drepe fyren for å få den, og han er jo med i Main Quest'en på Tribunal, så da kommer det vel sånn at du må leve i "the doomed world you have created" eller noe sånt. Men hvis du har fullført Main Quest'en på Tribunal spiller vel ikke han noen rolle lenger.

Endret av ProZaC
Skrevet

Det medfører riktighet.

Du kan teoretisk fullføre tribunal mainquest selv etter du har drept knugen, menneh det er en del enklere å vente til etterpå.

Du vil fortsatt få "You screwd up bad!" meldinga, selv om du dreper han etter du har fullført mainquest i Tribunal, men da teller det liksom ikke noe mer, siden du ikke får noen fler oppdrag der han trengs.

Og for de som lurer: Nei, han bruker ikke ringen i kamp. Jeg hev iallefall masse magi på 'n uten at han reflekterte noe. (Noe han burde siden ringen bl.a. har 100% Reflect.)

• 2 uker senere...
Skrevet

det er en ring som gir 40% resistance mot normal weapons, 10 i acrobatics og 30 i agility constant, men jeg husker ikke hva den heter :blush:

• 2 uker senere...
Skrevet

liker best mine egne enchantede ringer som en Ring Of Constant Levitation og ringer med constant waterwalking og slike ting. koster meg kanskje 1000 å lage det. kjøper netch leather og bloat og lager fortify intellegence potions. har også azuras star soulgemen og et summon golden saint for 20 secs spell.

Skrevet

Vampiric Ring og Royal signet ring. Selv har jeg en ring med 100% sanctuary constant og en med 100% magic resistance constant, men det gjør ikke spillet veldig morsomt at du bare kan bli truffet av fire, frost og lightning magic.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
det er en ring som gir 40% resistance mot normal weapons, 10 i acrobatics og 30 i agility constant, men jeg husker ikke hva den heter :blush:

Tror den heter "Mara's Ring", hvis det er den jeg tenker på. Du får den i en quest for Fighter's Guild i Sadrith Mora, du blir bedt om å drepe en Corprus Stalker i Tel Mora (tror jeg), og du får og info om en tyv du kan drepe. Tror du finner den på en vampyr i den hulen du finner ham i. Dette er selvfølgelig hvis jeg tenker på riktig quest.

Endret av ProZaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...