Gå til innhold

Hvilken mp3-avspiller krever minst ressurser?


Anbefalte innlegg

Har lest gjennom en del tidligere topics, men flere av disse var opp til 2 år gamle.

 

:hmm:

 

Det jeg lurer på er:

 

Hvilket program er best for å spille av mp3 med. Da mener jeg, hvilket program har minst bugs og bruker minst ressurser (CPU, minne...).

 

Har postiv erfaring med Musicmatch Jukeboks og WinAMP, finnes det noen andre bedre? Hvis ikke, anbefaler dere WinAMP eller Musicmatch?

 

Det som egentlig er avgjørende for meg er hvor mye ressurser programmet krever og om det takler lengre playlister (over 3000 mp3 sanger). Muligheter for skins og eyecandy er mindre viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iTunes !!!

 

Takler SVÆRE arkiv, bruker heller ikkje mye ressurser! Playlistene kan være så

lang som selve arkivet... Har selv en playliste med alle mp3 låtene på maskina,

ikkje noe stress.

iTunes prøvde jeg en gang, aldri gjen. Den var stor, uoversiktlig, og hos meg brukte den masse ressurser. :thumbdown:

Lenke til kommentar

La merke til at det var en snedig "opp fiffet" classic mediaplayer integrert

i neowin's autopatcher .

En ungarer som kaller seg gabest har fixet til denne

klassiske mediaplayer som spiller alt av mediafiler.

Denne ser veldig snill og lite ressurskrevende ut .

 

Fant ut hvor den kan hentes direkte .

http://sourceforge.net/project/showfiles.p...ackage_id=84358

MPC 6.4.8.2 er siste versjonen.

 

...

Lenke til kommentar

Ja, ville antakelig tippet at mpg123 og mpg321 er de minst ressurskrevende mp3 spillerene du finner - av de to vet jeg ikke hvem som er best selv om jeg holder en knapp på mpg321.

 

Uansett, jeg skal være snill og fortelle deg at dette er programmer for *NIX - tror ikke du finner Windows versjoner til dem. Men du kan jo alltids søke og se :)

 

(Der ødela jeg den lille gleden din Neophus ;))

Lenke til kommentar

Har installert WinAmp Lite i første omgang og det fungerer mer enn nok. Intensjonen er å ha en MP3 spiller som kan stå på i bakgrunnen, selv når jeg kjører spill (CS f.eks). Har hatt problemer tidligere med vanling WinAmp og Musicmatch.

 

Med Lite versjonen går alt på skinner.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

når jeg legger inn Winamp 2.76 lite så legger jeg også til 2 plugins. en .mod plugin og en til. da er denne mp3 spillern best. foobar likte jeg ikke noe særlig jeg folkens. har prøvd den også, men den tilfredstilte ikke mine krav mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...