Nevyn Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Skal bygge ny pc om en måneds tid, må bare få lønning først . I den sammenheng skal jeg ta steget over fra CRT til LCD og har begynt å fundere på hva slags merke/modell jeg skal kjøpe. Har lest en del tester, innkludert denne: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5454 Skjermen skal brukes til noe fps spilling (CS, Q3) og sikkert en del filmtitting. Tror jeg kommer til å gå for en 17 tommer. Prisklasse er opp til 5000,- kroner og skjermkortet som skal brukes blir nok et X800 kort. Anbefalinger mottas med glede.
Nevyn Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 (endret) Har sett at den har fått mye skryt på forumet her ja. Det er en god "all-round" skjerm? Endret 21. juni 2004 av Nevyn
Shader Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Gå for NEC 1760NX! Jeg anbefaler deg å lese erfaringene til NEX 1760NX i prisguiden...
enden Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) NEC 1760NX er en god allrounder ja. Du ser at den ikke fikk førsteplassen i testen du linker til, men at den til gjengjeld ligger på andreplass både der og totalt sett. Dette betyr at skjermen er knallgod jevnt over. Den er bedre på spill enn testvinneren totalt og bedre på farger enn vinneren i spillklassen. Endret 22. juni 2004 av enden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå