Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde.

7864263[/snapback]

Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å hører på Arisin Realm-skiva til Ragnarok, må si det er bra saker. Har aldri sjekket ut dette bandet før, men det virker som det er verdt det.

Skrevet

Noen som var på VM i rock på gamla igår da? Var endel ok ukjente band der, alt fra heavy til hardcore der. Bra kvalitet må jeg si. Selv om lyden var elendig.

Skrevet (endret)

Iflg dette pene livebildet er Ragnarok tr00. Får vel teste dem ut. Her har vi BÅDE blod, 4-toms spiker OG pandasminke (gitaristen)

RagnarokTribute1.jpg

Synes godt de kunne gjort logoen sin mere uleselig (mere nekro)

Endret av Bitex
Skrevet
Windir - 1184 dukket opp i posten i dag. Fantastisk cd.  :thumbup:

Hvilken cd av Windir er deres favoritt?

7866094[/snapback]

1184. Dance of Mortal Lust er svinbra :)

Skrevet
Har sett SV live selv, riktignok for rundt 3 år siden, da de var rimelig ferske. Men såvidt jeg husker hadde disse karene skikkelig peiling på hva de gjorde.

7864263[/snapback]

Vil jeg nå tro. Virket ihvertfall helt fantastisk. Ganske teknisk til tider og veldig Opeth inspirert. Men i mine øyne gruser de opeth på de fleste punkter.

7867000[/snapback]

Yes du har peiling du! :no:

Skrevet

Ikke helt enig at de gruser opeth, men at det var veldig opeth inspirert skal jeg ikke si noe på. Men som sagt, har ikke sett/hørt noe fra de på en god stund..

Skrevet

Typisk. De to mest interessante bandene på inferno i år (unnatt Immortal), Tiamat og Blood Tsunami, måtte jo legges rett oppå NIN konserten som går på Sentrum Scene. )?(¤"#/ )(#"¤()

Skrevet

7864263[/snapback]

7867000[/snapback]

7870625[/snapback]

Så jeg kan ikke mene at Silent Vanqusih lager bedre musikk, i mine ører, enn opeth? Skjerp deg!

Skrevet

7864263[/snapback]

7867000[/snapback]

7870625[/snapback]

Så jeg kan ikke mene at Silent Vanqusih lager bedre musikk, i mine ører, enn opeth? Skjerp deg!

7871520[/snapback]

Jeg forsto det som at du mente de grusa Opeth teknisk.. Det tviler jeg så jæææævelig på...

Skrevet (endret)
BILDETISS

Om dette bare er i nærheten av Skandinavia så er jeg der! Å fy faen :ohmy:

7874160[/snapback]

:-----------OOOOOO POSSESSED!!!!

Endret av Torpern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...