Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har hørt Viral Load sangen enda?

6343081[/snapback]

Hørte den, ikkje min smak for å si det slik.

6343095[/snapback]

:(.
Skrevet
16 Horsepower er helt utrolig bra! Takk til Glint for link et par sider bak i tråden.

6342672[/snapback]

:love:

Jævla synd de har gitt seg :(

Men sjekk også ut soloprosjektet til David Eugene Edwards, Woven Hand.

Skrevet
Corpsegrinder er faen i meg råeste DM karen noensinne, han er faen i meg brutal! Vader har for kjedelig vokal, i hvertfall av de 4 første albumene.

EDIT: Fy faen, hør på introen av Skillsawdomy; http://myspace.com/viralload

6342828[/snapback]

Synd karen ikke kan synge live. :)
Skrevet
Corpsegrinder er faen i meg råeste DM karen noensinne, han er faen i meg brutal! Vader har for kjedelig vokal, i hvertfall av de 4 første albumene.

EDIT: Fy faen, hør på introen av Skillsawdomy; http://myspace.com/viralload

6342828[/snapback]

Synd karen ikke kan synge live. :)

6345809[/snapback]

Hvem av vokalistene mener du? :p
Skrevet
De varmet vel opp for Slayer også, for en tid tilbake. Var ikke helt det store da heller.

6346518[/snapback]

Det var bra show!
Skrevet

Jeg husker ikke et pip fra Mastodon sin oppvarming på Maiden-konserten. Men så hadde jeg aldri hørt dem før heller da. Veldig mange som syns det var helt malplassert å ha et extrem-metal band til å varme opp for et klassisk heavymetal band. Mye surmuling i publikum registrerte jeg. Folk som er diehard NWOBHM-fans syns stort sett alt annet er "drit".

Skrevet
Jeg husker ikke et pip fra Mastodon sin oppvarming på Maiden-konserten. Men så hadde jeg aldri hørt dem før heller da. Veldig mange som syns det var helt malplassert å ha et extrem-metal band til å varme opp for et klassisk heavymetal band. Mye surmuling i publikum registrerte jeg. Folk som er diehard NWOBHM-fans syns stort sett alt annet er "drit".

6346902[/snapback]

Jeg likte ene riffet, som sugde på skiva :\

Skrevet

6346902[/snapback]

Jeg synes ikke Mastodon var spesielt bra. De var flinke til å spille, men det ble mye bråk uten særlig melodi.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...