Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hm, Zyklon @ Garge 25. mai.

Noen som vet hvor garage er, hvor jeg får kjøpt billetter og om det er aldersgrense?

6002624[/snapback]

Det er i Bergen om jeg ikke tar feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Seriøst, Jotunspor er heftige saker! Ganske nytt band som har gitt ut sin første skive for kun litt siden. Link! Bør definitivt sjekkes ut.

6000465[/snapback]

Jeg siterer meg selv. Synes det er for bra saker til å kunne overses. :p

6004092[/snapback]

Aiai,denne sjekkes ut NO!!

EDIT: Lytta igjennom de nedlastbare låtene,blei kansje litt for kjedelig for min smak ;)

Endret av Mala
Skrevet

Black Ingvars er et humoristisk band som covrer alt fra barnesanger til annet kjent tull. Det covrer sangene til metal/rock n roll sjangeren og har igrunn ikke noe fra danseband eller black metal. Ta forbehold om feil :)

Skrevet

Jeg husker når den første Black Ingvars plata kom. Det er egentlig bare tull ala Luxus Leverpostei. De lagde "metal"-versjoner av dansebandlåter og barnesanger som nevnt. Ikke noe bra. Har ingenting med black metal å gjøre. Ikke metal heller forsåvidt.

Skrevet

Kult å høre det nye Eternal Tears Of Sorrow albumet nå. De var det første bandet med growlevokal jeg likte, så de betyr noe spesielt for meg. Bandet ble jo splittet, men så kom de sammen igjen, og ga nå ut "Before The Bleeding Sun." :)

Skrevet

Ahh, eg høyrde Ensiferum sin EP anno 2006 "Dragonheads" for første gong i dag. Gledeleg å høyre at dei framleis leverar varene med glans. :)

Skrevet

Samme med meg qweac. Første growlesangen jeg likte var fra Etarnal Tears. Jeg trodde riktignok på den tiden at det var Nightwish, men det viste seg i etterkant at det var EToS :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...