Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neineinei! Arntor ftw! 1184 og Likferd er kanskje bedre produsert, men Arntor er så bra oppbygd og så stemingslada at det er heilt vilt. Låter som "Saknet" og "Svartasmien og Lundamyrstrollet" gir meg lyst til å berre gå bak garasjen og skyte meg.

Bweh! Det er ikke produksjonen som gjør at jeg liker 1184, men oppbygningen og komposisjonen av låtene. Det er den utrolige blandingen av elektronikaen, folkemetallen og svartmetallen som gjør at jeg liker 1184 så godt. Favorittpartiet mitt er etter 3:28 minutter ut i "Black New Age". :love: Det er en helt utrolig blanding, og siden jeg liker elektronika i moderate mengder, men hovedsaklig metall, blir det bare enda bedre. For all del, Arntor er ei knallgod skive det og, men jeg foretrekker 1184 :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Arntor er et mesterverk! Hører faktisk på det nå.. Ahh, NYTELSE!

Edit: De andre skivene er bra de også, men ingen slår Arntor.

Endret av H4ngm4N
Skrevet (endret)

Du får ikke mye bedre bm enn Taake. Om de er nazister driter jeg i (tviler egentlig på det). Det er uannsett genialt :wee:

Endret av _Julenissen_
Skrevet

Er vel ingen av dei som har gått direkte ut med det, men Hoest har uttalt et par "suspekte" ting i et par intervju. =P

Men uanz, lixzm, I don't care. Musikken er knall og dei skal på HITS, det er alt eg bryr meg om. =D

Skrevet
Men uanz, lixzm, I don't care. Musikken er knall og dei skal på HITS, det er alt eg bryr meg om. =D

Argh, svin! Kan du begynne å selge deg på gata? Og så gir du pengene til meg? Sånn at jeg også kan dra.. :cool:

Skrevet
Er det noen her som skal på Robert Plant konserten i Tromsø eller? Lurer fælt på å gå dit(bor i fredrikstad) :)

Fy faen som jeg har lyst!

Men det er langt unna :(:cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...