Gå til innhold

Microplex, Dårlige eller gode erfaringer?


Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode eller dårlige kjøp fra microplex, har tenkt jeg skal kjøpe en viftestyring og noen vifter fra der. Men er det noe problem å få igjen nytt hvis noe skulle være ødelagt?

 

Har bladd noen sider bankover men fant ikke noe, men det står sikkert noe om det langt utti der :yes:

 

Edit: fant noe på side 4, men dere kan få lov til å svare her og :laugh:

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare gode erfaringer med Microplex.

Har faktisk en pakke i posten derifra nå :)

Har bestil derifra flere ganger, har alltid fått det jeg skal ha og de er kjapp og ekspedere ordere. Retur er hellier ingen problemer, har bare hatt 1 retursak der, men det var ingen problem selv om det bare var en liten filleting til 100kr.

Så løp å kjøp... :thumbup:

Lenke til kommentar

Har også gode erfaringer, men de er svindyre på allslags duppeditter...

Fikk ødelagt temperaturmåleren på mitt termaltake kabinett, tok kontakt og fikk beskjed om å sende inn viftestyringen/temperaturmålerenheten. Gjorde det aldri da jeg var overbevist om at det var min feil...

Lenke til kommentar

Jeg har 2 ganger opplevd at ting jeg har bestilt ikke har vært med i pakken når pakken har kommet til meg, men etter en mail som forklarer problemet har det som manglet alltid blitt ettersendt så fort som ting nå går med posten :thumbup: (De har faktisk svart på mail kl. 22:30 en søndagskveld :) )

 

Så..ehh.. jeg vil vel anbefale Microplex ja.

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Microplex er og blir en av de beste. Det er en stund siden sist jeg bestilte noe derfra, men da fulgte det med et sitrondrops med pakken.

 

Rask og god service, det er det som teller. Jeg har ikke sett én eneste klage på dem i forumet.

 

Sender de fortsatt drops med pakker? :wee:

Lenke til kommentar

Enig med alle over. Har vel handlet fra microplex 8-10 ganger de siste årene og aldri vært noe tull eller andre problemer, forholdsvis rask levering synes jeg også de har.

 

De kunne spart seg den "radio'n" kan fort bli en del i skuffen for oss som handler der ofte - men det er vel bare å finne en smårolling å gi de vekk til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Microplex er ålreite de. Det eneste er at hvis du skal bestille noe lite som for eksempel en liten vifte, eller viftestyring, kommer frakt og diverse uansett på over 150 kroner.

Vell, frakt har vel strengt tatt noe me posten å gjøre, ikke Microplex..

Andre nettbutikker er ikke like grådige, var budskapet jeg prøvde å komme fram til. I tillegg til at Microplex er ålreit.

Lenke til kommentar
Microplex er ålreite de. Det eneste er at hvis du skal bestille noe lite som for eksempel en liten vifte, eller viftestyring, kommer frakt og diverse uansett på over 150 kroner.

Vell, frakt har vel strengt tatt noe me posten å gjøre, ikke Microplex..

De har vel et eget "ekspederingsgebyr", samtidig som de kun sender i oppkrav. Å sende i oppkrav tilhører en gammel og svunnen tid. I dag bør faktura, kortbetaling og, til nød, forhånsbetaling være de naturlige valgene.

 

Jeg velger til stadighet mpx foran komplett og 3dfxcool foran microplex fordi de tilbyr mer kundevennlige betalingsalternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...