Gå til innhold

Hvilke raser eier hverandre? WC3 FT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja Hvilke raser mener du er best mot hvilke raser?

Jeg for min del synes at Orc er veldig gode mot Human.

Har dere noen meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener iaffal at orc er ganske sterke mot ne, spesielt med tanke på

demolishers, siden de gjør siege skade og det meste ne har er unarmored. Gruntapult (grunts og demos) eier det meste ne kan kaste mot dem som er bakkebasert og mot luft har man da bat riders.

Greit nok at jeg ikke spiller solo, men man merker at demos er en viktig del av en orcehær.

Skrevet

sånn som det er nå så er det orc>ud>ne>hu

Orc er den einaste rasen som kan towercampe og teche rett til 100 food av det dei vil.

Det som er normalt i dag er mass air harass med bats samtidig som du expander med 5 towers og skaffer lusted taurens/wyvs

Skrevet
ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult...

ellers er det ingen rase som eier en annen rase

Dummeste jeg har hørt.. Prøver du å fast teche mot orc er det towerrush og gg.

Skrevet

Alt er veldig veldig, VELDIG balansert, bortsett fra Destroyers som er veldig overlegne kontra orc. Punktum. Slik er det. :p

(Blizzard har innrømt sjøl at destroyers er for gode vs orc, og dei vil bli "nerfa" i neste patch)

Skrevet
Kort sagt: Ingen rase "eier" ein annan.

Destroyers > Orc.

Blizzard ansatte har sjøl sett dette problemet, og vil fikse på det i neste patch - og det er nok en grunn til at det er VELDIG mange folk på battle.net foruma som whiner over det ;)

Ellers er det balsert ja..

Dere har vel ikke sett human heavy air har dere? ^^

Og du har vel aldri sett UD heavy air, vel? Eller tauren + spirit walkers? Eller mass wyvern? Eller chimaera+hippos?....

Forstår du poenget mitt? :p

Skrevet
Destroyers > Orc.

Blizzard ansatte har sjøl sett dette problemet, og vil fikse på det i neste patch - og det er nok en grunn til at det er VELDIG mange folk på battle.net foruma som whiner over det ;)

Ellers er det balsert ja..

Og du har vel aldri sett UD heavy air, vel? Eller tauren + spirit walkers? Eller mass wyvern? Eller chimaera+hippos?....

Forstår du poenget mitt? :p

Destroyere tar nesten allt, og med statues som fyller opp mana tar de alt!

Human air er nå sterkere enn noe av de andre.

Tauren + Walker har jo ikke kjangs da.

Chim + hippo ble kort og godt drept.

Human air > All.

Skrevet
Destroyere tar nesten allt, og med statues som fyller opp mana tar de alt!

Oja, og her kan vi alt. Du er klar over at destroyerene sin mana regen er negativ, og vil aldri få nok mana av statuer til å bruke den kule greia si, right? ;)

Human air er nå sterkere enn noe av de andre.

Tauren + Walker har jo ikke kjangs da.

Human air er ikkje sterkare enn alt anna nei. Dvs, kanskje vist du har nok av dei, men da igjen - har du nok, så er alt bra.

Tauren + Walkers er ganske uslåelig på bakken da, om Human air > alt.

Chim + hippo ble kort og godt drept.

Ta å lag Hippogryphs for 50 food, og "Human air" for 50 food, og sjå ka som vinner. Eller Wyvern for 50 food, eller gargoyles... eller..eller...

Poenget mitt, finally - er at human air er ikkje bedre enn alt. Human har beste _anti_air_ - i form av Dragonhawks, men dei er jo ikkje særlig effektive mot ei stor gruppe Headhunters, Riflemen, Fiends (m/web), Archers f.eks....

WC3 er veldig veldig balansert, nesten perfekt, bortsett fra destroyers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...