OlaTK Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Ja Hvilke raser mener du er best mot hvilke raser? Jeg for min del synes at Orc er veldig gode mot Human. Har dere noen meninger om dette?
vaskiZ Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg mener iaffal at orc er ganske sterke mot ne, spesielt med tanke på demolishers, siden de gjør siege skade og det meste ne har er unarmored. Gruntapult (grunts og demos) eier det meste ne kan kaste mot dem som er bakkebasert og mot luft har man da bat riders. Greit nok at jeg ikke spiller solo, men man merker at demos er en viktig del av en orcehær.
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase
siDDis Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 sånn som det er nå så er det orc>ud>ne>hu Orc er den einaste rasen som kan towercampe og teche rett til 100 food av det dei vil. Det som er normalt i dag er mass air harass med bats samtidig som du expander med 5 towers og skaffer lusted taurens/wyvs
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 bats, tauren og wyvs kan man bruke f.eks. fiends med web, aboms og destroyers mot...
Chasseur Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) alt jo kan jo bli kontret.. og ingen av rasene eier hverandre.. EDIT: en liten trykkleif.. Endret 19. juni 2004 av LordZyfeX
siDDis Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 fiends countrer ikkje lusted wyvs, destroyers funker om du får mana til dei
NoLimit_^ Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 hvordan skal wyvsan få ha bloodlust med destroyere til stede? Og da får de jo manaen de trenger også...
NoLimit_^ Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) whops, dobbelpost... Endret 19. juni 2004 av NoLimit_^
Zindre- Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 ud = cheese ud > night elf night elf > orc ud > alt egentlig.
sparks Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase Dummeste jeg har hørt.. Prøver du å fast teche mot orc er det towerrush og gg.
siDDis Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 wyvs og bats slår destroyers, men når destroyers bruker absorb mana frå statues så gruser dei alt.
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Alt er veldig veldig, VELDIG balansert, bortsett fra Destroyers som er veldig overlegne kontra orc. Punktum. Slik er det. (Blizzard har innrømt sjøl at destroyers er for gode vs orc, og dei vil bli "nerfa" i neste patch)
BolleKalle Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) ingen rase eier hverandre ... (alle gode ting er tre!) Endret 24. juni 2004 av HeRbie
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Dere har vel ikke sett human heavy air har dere? ^^
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Kort sagt: Ingen rase "eier" ein annan. Destroyers > Orc. Blizzard ansatte har sjøl sett dette problemet, og vil fikse på det i neste patch - og det er nok en grunn til at det er VELDIG mange folk på battle.net foruma som whiner over det Ellers er det balsert ja.. Dere har vel ikke sett human heavy air har dere? ^^ Og du har vel aldri sett UD heavy air, vel? Eller tauren + spirit walkers? Eller mass wyvern? Eller chimaera+hippos?.... Forstår du poenget mitt?
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Destroyers > Orc. Blizzard ansatte har sjøl sett dette problemet, og vil fikse på det i neste patch - og det er nok en grunn til at det er VELDIG mange folk på battle.net foruma som whiner over det Ellers er det balsert ja.. Og du har vel aldri sett UD heavy air, vel? Eller tauren + spirit walkers? Eller mass wyvern? Eller chimaera+hippos?.... Forstår du poenget mitt? Destroyere tar nesten allt, og med statues som fyller opp mana tar de alt! Human air er nå sterkere enn noe av de andre. Tauren + Walker har jo ikke kjangs da. Chim + hippo ble kort og godt drept. Human air > All.
Arve Systad Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Destroyere tar nesten allt, og med statues som fyller opp mana tar de alt! Oja, og her kan vi alt. Du er klar over at destroyerene sin mana regen er negativ, og vil aldri få nok mana av statuer til å bruke den kule greia si, right? Human air er nå sterkere enn noe av de andre. Tauren + Walker har jo ikke kjangs da. Human air er ikkje sterkare enn alt anna nei. Dvs, kanskje vist du har nok av dei, men da igjen - har du nok, så er alt bra. Tauren + Walkers er ganske uslåelig på bakken da, om Human air > alt. Chim + hippo ble kort og godt drept. Ta å lag Hippogryphs for 50 food, og "Human air" for 50 food, og sjå ka som vinner. Eller Wyvern for 50 food, eller gargoyles... eller..eller... Poenget mitt, finally - er at human air er ikkje bedre enn alt. Human har beste _anti_air_ - i form av Dragonhawks, men dei er jo ikkje særlig effektive mot ei stor gruppe Headhunters, Riflemen, Fiends (m/web), Archers f.eks.... WC3 er veldig veldig balansert, nesten perfekt, bortsett fra destroyers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå