vaskiZ Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Oja, og her kan vi alt. Du er klar over at destroyerene sin mana regen er negativ, og vil aldri få nok mana av statuer til å bruke den kule greia si, right? Hvis man bruker absorb mana før en kamp så har de bok mana til å bruke "orb of annihilation". Er vel uansett ikke så mange som bruker statuer for å regenerate mana til destros?
Dux ducis Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase Dummeste jeg har hørt.. Prøver du å fast teche mot orc er det towerrush og gg. Enig med sparks.. Hvordan kan NE teche med 3-4 Demolishers (beskyttet av grunts/HHs)som står å banker på døra? Tror NE'n blir nødt til å komme ut for å ikke miste hele basen sin.. Og da blir de eid, som regel
Zindre- Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Destroyere tar nesten allt, og med statues som fyller opp mana tar de alt! Oja, og her kan vi alt. Du er klar over at destroyerene sin mana regen er negativ, og vil aldri få nok mana av statuer til å bruke den kule greia si, right? Human air er nå sterkere enn noe av de andre. Tauren + Walker har jo ikke kjangs da. Human air er ikkje sterkare enn alt anna nei. Dvs, kanskje vist du har nok av dei, men da igjen - har du nok, så er alt bra. Tauren + Walkers er ganske uslåelig på bakken da, om Human air > alt. Ta å lag Hippogryphs for 50 food, og "Human air" for 50 food, og sjå ka som vinner. Eller Wyvern for 50 food, eller gargoyles... eller..eller... Poenget mitt, finally - er at human air er ikkje bedre enn alt. Human har beste _anti_air_ - i form av Dragonhawks, men dei er jo ikkje særlig effektive mot ei stor gruppe Headhunters, Riflemen, Fiends (m/web), Archers f.eks.... WC3 er veldig veldig balansert, nesten perfekt, bortsett fra destroyers. Først, hva ville du brukt til å kontre mass destroyers med 2 statuer som backup? Så, shakle eier bokstavelig talt alt av luft. Du, har du noen gang spillt mot noen som har mange gryphs + dhawks? Jo, human air er blandt det sterkeste som er i spillet, se war3 forumene. Og til slutt, Warcraft 3 er ikke helt balansert. UD er beste rase, HU er nest best. Tilogmed BWhittle har sakt det.
Zindre- Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hvis man bruker absorb mana før en kamp så har de bok mana til å bruke "orb of annihilation". Er vel uansett ikke så mange som bruker statuer for å regenerate mana til destros? De som vet hva de gjør, bruker det jo.
Zindre- Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase Dummeste jeg har hørt.. Prøver du å fast teche mot orc er det towerrush og gg. Enig med sparks.. Hvordan kan NE teche med 3-4 Demolishers (beskyttet av grunts/HHs)som står å banker på døra? Tror NE'n blir nødt til å komme ut for å ikke miste hele basen sin.. Og da blir de eid, som regel For å vinne mot orc (snakker 1v1) her da. Scoute, alltid viktig. Hvis han fast tech'er må du også gjøre det. Fast expand hvis det er mulighet. Så kontrer du gruntapult med chims + hippo eller mgs + bears + dryad + archer og kanskje noen dotts.
JoeDohn Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 --- quote vaskiZ ---Hvis man bruker absorb mana før en kamp så har de bok mana til å bruke "orb of annihilation". Er vel uansett ikke så mange som bruker statuer for å regenerate mana til destros? --- De som vet hva de gjør, bruker det jo. Hmm. De som vet at de bruker Replenish Mana-skillen til stats (koster 10 mana, gir 4 mana til fem units rundt den) på destros BURDE også vite at de er helt på jordet. Hvorfor? Fordi destros har en manaregen på -3 i sekundet, og enkel matte tilsier at de med dette får ETT shitty manapoint per sekund, og at det på denne måten vil ta et halvt minutt før de har nok til EN orb. Nå prøver de forresten å heve orb-cost til 50 og heve manaregen for destro til -6, så den straten blir nok uansett nerfa i 1.16. Ille nok med know-it-all-gosus, men know-it-all-chobos kan holde seg på b.net-foruma synes jeg.
Arve Systad Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Først, hva ville du brukt til å kontre mass destroyers med 2 statuer som backup? Antageligvis en vanvittig mengde berzerkers, evt litt raiders også... (ja, eg er orc) Så, shakle eier bokstavelig talt alt av luft. Jepp, klar over det. MEN - om man har fleire luftenheter enn fienden har hawks, så er det ofte hawks taper Du, har du noen gang spillt mot noen som har mange gryphs + dhawks? Jepp, det har eg. Ikkje hjelp i å countre med air selfølgelig, men med - som i stad - vanvittige mengder bakkestyrker som kan skyte. Jo, human air er blandt det sterkeste som er i spillet, se war3 forumene. Blan det sterkaste ja, men ikkje "uslåelig" som eg tolka meininga til en fyr her.. Og til slutt, Warcraft 3 er ikke helt balansert. Har eg heller aldri påstått, men så godt som balansert er det. Det _er_ veldig balansert.
Zindre- Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 --- quote vaskiZ ---Hvis man bruker absorb mana før en kamp så har de bok mana til å bruke "orb of annihilation". Er vel uansett ikke så mange som bruker statuer for å regenerate mana til destros? --- De som vet hva de gjør, bruker det jo. Hmm. De som vet at de bruker Replenish Mana-skillen til stats (koster 10 mana, gir 4 mana til fem units rundt den) på destros BURDE også vite at de er helt på jordet. Hvorfor? Fordi destros har en manaregen på -3 i sekundet, og enkel matte tilsier at de med dette får ETT shitty manapoint per sekund, og at det på denne måten vil ta et halvt minutt før de har nok til EN orb. Du spiller ikke Warcraft JayHeM, du spiller theorycraft. Spill en ffa, bruk destroyers eller få noen til å bruke det mot deg. Nå prøver de forresten å heve orb-cost til 50 og heve manaregen for destro til -6, så den straten blir nok uansett nerfa i 1.16. Det kan ikke jeg utale meg om, siden jeg har ikke rukket å spillt den nye patchen. Men folk på beta forumet klager fortsatt på det, så jeg tipper destroyers er fortsatt imba. Ille nok med know-it-all-gosus, men know-it-all-chobos kan holde seg på b.net-foruma synes jeg. Flamer du meg, jaha. Hvis du skal gjøre det, gjør det skikkelig. Som en b-net unge ville sakt (eller cs fjortiss for den saks skyld). GG PWWNED!
Zindre- Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) Antageligvis en vanvittig mengde berzerkers, evt litt raiders også... (ja, eg er orc) Jepp, klar over det. MEN - om man har fleire luftenheter enn fienden har hawks, så er det ofte hawks taper Du, har du noen gang spillt mot noen som har mange gryphs + dhawks? Jepp, det har eg. Ikkje hjelp i å countre med air selfølgelig, men med - som i stad - vanvittige mengder bakkestyrker som kan skyte. Blan det sterkaste ja, men ikkje "uslåelig" som eg tolka meininga til en fyr her.. Har eg heller aldri påstått, men så godt som balansert er det. Det _er_ veldig balansert. Så deg da.... Har destroyerne mana? Outch for deg.. Jeg tenkte på ffa. Han flyger inn i basen din, tar ut halve basen, så kommer du med armyen din. Han stikker av. Han bygger mer, du gjenopretter basen. Du taper. Orc fast tech (ikke balansert) UD (sier seg selv) HU ( Svake i tier1 men blir virkelig sterke senere (air ja) ). NE ( Mest balanserte rasen). Endret 25. juni 2004 av Zindre-
JoeDohn Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Du spiller ikke Warcraft JayHeM, du spiller theorycraft.Spill en ffa, bruk destroyers eller få noen til å bruke det mot deg. Pussig, jeg skulle akkurat be deg om det samme. =) Greia er at destros lever ikke på Spirit Touch, de lever på buffs og debuffs. Det var DET poenget jeg skulle gjøre. Prøver du derimot å fortelle meg at destros er OP så er det en ting jeg fant ut for ganske lenge sia. Trenger to bats på en destro, og skal jeg bruke zerks eller wyvs på dem (som for øvrig er pent sagt lett slått ned av andre UD-enheter) så trenger jeg en hel HAUG med units, jeg trenger en fiendtlig hær som er en tiende av min og jeg trenger flaks. Synes vel det er litt drøyt å gi en FLYGENDE anticaster 900 HP, spellimmunity og 10 armor.
Zindre- Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 (endret) Du spiller ikke Warcraft JayHeM, du spiller theorycraft.Spill en ffa, bruk destroyers eller få noen til å bruke det mot deg. Pussig, jeg skulle akkurat be deg om det samme. =) Greia er at destros lever ikke på Spirit Touch, de lever på buffs og debuffs. Det var DET poenget jeg skulle gjøre. Prøver du derimot å fortelle meg at destros er OP så er det en ting jeg fant ut for ganske lenge sia. Trenger to bats på en destro, og skal jeg bruke zerks eller wyvs på dem (som for øvrig er pent sagt lett slått ned av andre UD-enheter) så trenger jeg en hel HAUG med units, jeg trenger en fiendtlig hær som er en tiende av min og jeg trenger flaks. Synes vel det er litt drøyt å gi en FLYGENDE anticaster 900 HP, spellimmunity og 10 armor. Det er jo det jeg sier.... Tror forresten du trenger 3 bats.. Edit: JayHem du burde faktisk unskylde deg for å kalle meg know-it-all-chobo. Endret 27. juni 2004 av Zindre-
vaskiZ Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Er 3 bats ja, men så fort man oppgraderer armor så trenger man flere. 10 armor er litt drøyt. Kunne gitt det til Faerie Dragons, som også er en ganske ubrukelig anti-caster.
NoLimit_^ Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 ne kan bare teche til bears og dryads for å kontre gruntapult... ellers er det ingen rase som eier en annen rase Dummeste jeg har hørt.. Prøver du å fast teche mot orc er det towerrush og gg. Rett etter man har startet techingen kan man hive opp en ancient of war for Glaive THrowers om man skulle bli tower rushet... Klart Night Elves kan teche, man må bare tilpasse seg ting som skjer i spillet... og bears/dryads eier gruntapult så utrolig enkelt... men men, at the end of the day er det han med best micro/makro som vinner...
Arve Systad Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 UD er overpowered VS orc, ingen kan nekte for det - blizzard sine egne arbeidere har funne det ut sjøl, og dei blir nerfa i neste patch.. Og uansett, noken nevnte bruk av destroyers i FFA - det går for sv*rte ikkje an å dømme verken skills, om ting er overpowered e.l. ut i fra en FFA. FFA er 99% flaks - punktum. Eg har opplevd at totalt nybegynnere vinner en FFA mot relativt erfarne spillere pga heldig timing...
Zindre- Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Er human. Hvordan tar jeg wyrms? Steam tanks eller Dhawks med shackle.
Zindre- Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Arve, ud er overpowered mot ne. Det er pga mass gargs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå