Gå til innhold

Hvorfor er Sapphire så billig?


Anbefalte innlegg

Dersom noen her inne spiller far cry med GF4TI4200 med detaljer på high og det går silkeglatt så har noen lurt meg kraftig!

Veit man hva man trenger og ikke trenger, samt, at man faktisk fikser litt og leser litt på ting, så kan man få til det utroligste. ;)

Det at jeg optimaliserer alt til mitt forbruk er ikke så dumt når det gjør at jeg slipper og oppgradere.

 

 

Du tror X800Pro vil holde om 3 år?  :)

Nei det tror jeg ikke. UnrealEngine3 vil kreve 1024MB VRAM for å kunne kjøres med max detaljer.

Vel, nå har det vel aldri vært slik at skjermkort hat vart så lenge når man snakker om maks av alt av detaljer og oppløsning.

Selvfølgelig vil ett X800PRO kort vare i 3 år, men, om det vil klare maks detaljer, oppløsning, og FSAA og AF, det er noe helt annet.

 

Og hvis denne motoren skulle kreve 1GB med vram, så stiller jeg stor tvil til at den kommer med det første, med mindre det (av en eller annen skrudd grunn) er til 3dstudio eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå har det vel aldri vært slik at skjermkort hat vart så lenge når man snakker om maks av alt av detaljer og oppløsning.

Selvfølgelig vil ett X800PRO kort vare i 3 år, men, om det vil klare maks detaljer, oppløsning, og FSAA og AF, det er noe helt annet.

Ja selvfølgelig..

 

Og hvis denne motoren skulle kreve 1GB med vram, så stiller jeg stor tvil til at den kommer med det første, med mindre det (av en eller annen skrudd grunn) er til 3dstudio eller lignende.

Det vil ikke være et minstekrav og det første spillet som er basert på denne motoren vil ikke dukke opp før tidligst i 2006.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...