Gå til innhold

H. Ødegaard & Co AS!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du handle der? Sjekket den kategorien jeg kjenner best, digitalkamera, og der var de ikke akkurat billige til å være en nettbutikk. Hadde de vært en vanlig butikk hadde de prisene vært greie, men fortsatt over mange andre vanlige butikker. Eller hva skjer med at Canon Powershot G3 er dyrere enn Canon Powershot G5?

Lenke til kommentar
Vurderar å handle bærbar data hos H. Ødegaard & Co AS, men kjenner ikkje til firmaet. Nokon her som har erfaringer med desse??

 

H. Ødegaard & Co AS

1. Linken er både her og der det står H. Ødegaard & Co AS, så nå behøver dere ikke å legg inn flere poster med spm. om hvor den er.....

 

2. Jeg vært i kontakt med H.Ødegaard helt fra jeg begynte i IT-bransjen for snart 11 år siden, og de er 100 % seriøse. De holder seg stort sett til B2B markedet, men det er også mulig for private å handle hos de. MEGET erfarne ansatte, både på support og salg.

 

3. Anbefales varmt !

Vel, poenget er at den IKKE er der for oss som har ad-blocking på i norton, da en webside som heter www.ad.no (www.ædd.no for nortonbrukere :p) automatisk blir blokkert. Ad = reklame for de som ikke fikk det med seg.

 

Men nok om det.

Lenke til kommentar
For det er akkurat denne du MÅ kjøpe? Hvorfor kan ikke dette være det beste stedet å handle?

Fordi de ligger 1000kr over hva som er vanlig pris for mangen av skjermkortene de selger? Det ble også sagt at de var dyr på digitalkameraer..

 

Så hvorfor kjøpe hos en butikk som holder mye høyere priser enn Norek?

Lenke til kommentar
Quad AS (quad.no) slo seg sammen med H-Ødegaard. Har handlet mye hos Quad både før og etter sammenslåing. Ingen problemer og god service.

 

Kan fint anbefale H-Ødegaard (og quad.no).

har jobbet på quad før og jeg kan trygt ikke anbefale dem

Når du sier noe slikt så MÅ du begrunne det, akkurat som jeg begrunnet hvorfor jeg kunne anbefale dem.

Lenke til kommentar
Fordi de ligger 1000kr over hva som er vanlig pris for mangen av skjermkortene de selger? Det ble også sagt at de var dyr på digitalkameraer..

 

Så hvorfor kjøpe hos en butikk som holder mye høyere priser enn Norek?

Det var "fx5950 ultra til 4500 kr " som gjorde at han ikke ville handle der....

 

Er de verst på alt? Man har en tendens til å finne to-tre produkter hos en "ny" webshop, for deretter å sammenligne med komplett og mpx f.eks.

 

Kan godt være denne butikken er bra på andre ting....

 

Det der "fx5950 ultra til 4500 kr. Der handler ihvertfall ikke jeg", duger ikke...

Lenke til kommentar
De var såfall dyre, og den siden så litt amatørmessig ut.

Gå heller inn på http://www.quad.no/ samme produktutvalg stort sett, og hvis du tar en telefon til dem vil de tilby nøyaktig samme varer som H-Ødegaard.

 

Quad.no er stort sett dyrere enn top 10 webbutikker, de er likevel blandt de bedre webbutikkene for de som ønsker maskiner med gode garantiordninger. Er hyggelige på telefonen og svarer når man ringer. Returer ordnes stort sett enkelt med en epost eller telefon og de sender erstatningsdel samme dag/neste dag.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å anbefale H. Ødegaard & Co AS.

 

Må legge til at vi er forhandler for Ødegaard.

 

Har vel solgt 100 PC'er som er kjøpt via de, og ikke hatt noe problemer med Ødegaard.

 

Dessuten så har de VELDIG god service på ting som er gått i stykker eller ikke fungerer helt som det skal.

 

Har dessuten en Asus M2400N bærbar som jeg er strålende fornøyd med.

Har solgt 10-15 Asus bærbare også, kan trygt anbefale de ja.

 

EDIT: Andresen Data og Quad er kjøpt opp/fusjonert med Ødegaard.

Endret av andreash
Lenke til kommentar
Nå er linken til Ødegaard & Co AS ikke www.ad.no men www.hoco.no :)

Iallefall en mye penere webside der ja... Øker tilliten litt når det ikke ser ut som det er laget i 1997 liksom :)

 

edit:

 

Dog er de vel ikke helt ferdig? Mangler pris på alle varer, eller må du spørre om pris?

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Har ikke sett grundig over www.quad.no , men ser ut som de selger mye profesjonelt utstyr , servere og slikt , men prisene på skjermkort var til å hoppe i taket av!!

 

Asus V9560/TD GeForce FX 5600, 128MB

1393,-

 

Asus V9560/TD GeForce FX 5600, 256MB

1778,-

 

Asus V9900/TD GeForce FX 5800

3213,-

 

Asus V9950/TD GeForce FX 5900, 128MB

3636,-

 

Asus V9950/TD GeForce FX 5900 Ultra, 256MB

4992,-

 

Asus 9800XT Radeon 256MB, Retail

4329,-

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...