Gå til innhold

H. Ødegaard & Co AS!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra brreg.no:

 

Organisasjonsnummer:	932 637 472	
Navn/foretaksnavn:	H ØDEGAARD & CO AS	
Organisasjonsform:	Aksjeselskap	
Forretningsadresse:	Grensesvingen 7
0661 OSLO	
Kommune:	OSLO	
Telefon:	22670098	
Registrert i Enhetsregisteret:	19.02.1995	
Stiftelsesdato:	04.02.1982	
Daglig leder/administrerende direktør:	Harald Ødegaard	
Næringskode(r):	51840 Engrosh. med datamaskiner, tilleggsuts. til datamask. samt progr.vare
51850 Engroshandel med maskiner og utstyr til kontor ellers

Sektorkode:	710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)	
Også registrert i:	Foretaksregisteret
Merverdiavgiftsmanntallet
Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret

Kapital: NOK 5.620.000,00

Omsetning:	NOK 65.843.000

 

Firmaet har altså over 22 års fartstid, solid egenkapital og stor omsetning. Virker seriøst spør du meg.

Lenke til kommentar

Ann-Kristin:

H.Ødegaard & co er en fusjon tror jeg av flere firmaer som var relativt kjente for en noen år siden.. Gode gamle Andresen data og Tech hører til der nå.. (sistnevnte hadde en avtale med universitetet i Oslo, så vidt jeg husker)

Skulle ikke tro at de har blitt noe mindre seriøse etter sammenslåingen. Jeg har handlet hos begge butikkene før og fått det jeg skulle. Ser også at de holder til i de gamle/samme lokalene som Andresen Data hadde på helsfyr (samme layout som på nettsidene også (www.ad.no -> andresen data ;) ))

Lenke til kommentar
Vurderar å handle bærbar data hos H. Ødegaard & Co AS, men kjenner ikkje til firmaet. Nokon her som har erfaringer med desse??

 

H. Ødegaard & Co AS

1. Linken er både her og der det står H. Ødegaard & Co AS, så nå behøver dere ikke å legg inn flere poster med spm. om hvor den er.....

 

2. Jeg vært i kontakt med H.Ødegaard helt fra jeg begynte i IT-bransjen for snart 11 år siden, og de er 100 % seriøse. De holder seg stort sett til B2B markedet, men det er også mulig for private å handle hos de. MEGET erfarne ansatte, både på support og salg.

 

3. Anbefales varmt !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...