ChrisCon Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Noen som vet hva som har skjedd med www.akersmic.no? Har vært umulig å komme inn på siden de siste ukene... Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Akersmic ble vel slått konkurs i slutten av april måned, og tror ikke det har vært stort liv i sidene dems siden den gang. edit: litt sen Endret 17. juni 2004 av spiderworm Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 de er jo konkurs da Stemmer. Litt synd egentlig, men ved salg av cd/dvd-er ble de slått konk av FreeRecordShop. Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 de er jo konkurs da Og det hadde jeg klart å ikke få med meg??? Huff så synd, likte akersmic. Bra utvalg synes jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 de er jo konkurs da Og det hadde jeg klart å ikke få med meg??? Huff så synd, likte akersmic. Bra utvalg synes jeg. ja, de hadde likson sin greie som skilte seg positivt fra andre butikker.... Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ...jeg hørte rykter om at nettbutikken skulle fortsette. Hawk Lenke til kommentar
ChrisCon Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 ...jeg hørte rykter om at nettbutikken skulle fortsette. Hawk Tydligvis ikke.... Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ...jeg hørte rykter om at nettbutikken skulle fortsette. Hawk Tydligvis ikke.... Kan hende dei fikser litt på nettsidene eller noe slikt... ikke vet jeg, men er litt synd visst dei ikke skal fortsette... Hawk Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Akersmic sa tydelig at de skulle fortsette på nettet. Hmm.. Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Akersmic sa tydelig at de skulle fortsette på nettet.Hmm.. ...det var det jeg og mente Hawk Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tror dere konkursen er relatert til brannen de hadde lokalet? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ... eller omvendt, at brannen var relatert med konkursen Var innom sidene deres for en snau uke siden og der stod det klart at nettbutikken skulle fortsette. I hovedbutikken i Oslo skulle de ha opphørssalg med varer fra butikkene i omegn. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 30-90% på alle varer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Selskapet var visst "eid av to forskjellige selskaper". Butikken var "Akersmic butikkdrift AS" mens akersmic.no var eid av et selskap med det ganske tvilsomme navnet "Captain Crook Holding" eller noe slikt. Derfor skal websiten teoretisk sett kunne fortsette. Ellers var det jo synd at butikken forsvant. Det var jo faktisk en ganske bra sjappe som var nede i Kongens gate. Men når de flyttet hele greia opp mot Egertorget ble det helt elendig. Lite utvalg og dårlige åpningstider. Er det noe rart at de ble utkonkurrert av FreeRecordShop som hadde dobbelt så bra åpningstider som dem og minst dobbelt så bra utvalg + bedre priser? Var faktisk innom Akersmic noen ganger rett etter jobben men da hadde de jo steike meg stengt for dagen. Hvor tror du da alle kunder går? Akersmic var vel noe av det største og beste her i Oslo gjennom hele 90tallet og utkonkurrerte mange store kjeder som Innova, Platon, Hysj Hysj etc. Dessverre virket det som om de stagnerte mot slutten og dermed raskt ble utkonkurrert av dagens "nykommere". Lenke til kommentar
Domino Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Vet dere om noen gode alternativer for dvd og spesiellt spill? Tenker da på norske nett-butikker.. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Vet dere om noen gode alternativer for dvd og spesiellt spill?Tenker da på norske nett-butikker.. I Oslo: Spill: Spiderman DVD: Laserworld EDIT: hvorfor står dette under "Internett & Nettverk"? Endret 17. juni 2004 av shamanix Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Vet dere om noen gode alternativer for dvd og spesiellt spill?Tenker da på norske nett-butikker.. I Oslo: Spill: Spiderman DVD: Laserworld Spiderman er jo ganske overlegen når det gjelder spill til uansett konsoll. i Byporten er det også en ganske alright spill-butikk som har ganske bra utvalg.... edit: du har jo dvdin og dvd2000 også som har veldig bra utvalg på dvd. begge disse ligger på baksiden/ved siden av Oslo City.... Endret 17. juni 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Spill -> Cdon & Gamesmix DVD -> Platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå