Gå til innhold

Bandana / Lommetørkle.. igjen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken idiot er det som har skrevet det der. Hvis det ikke er ment meget ironisk kan vedkommende umulig kle seg skikkelig. Men jeg er enig med det lommetørkle greiene... (selv om jeg av og til hiver en lue på hodet :p)

 

EDIT: Faen, først nå leste jeg nederste linja :wallbash:

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg forstår virkelig ikke hva som er så kult med å gå med lue om sommeren. Det vanligvis fjortisser (fysisk alder samt mentale utvikling) som dasser rundt med en lue dratt ned over melonen. Ser jo faenmeg ut som en sopp.

Virkelig. Det _er_ idiotisk å gå med ullue nedover øra, mens man har på shorts og t-skjorte pga. varmen. Men egentlig er det mye vi ikler oss som er idiotisk, slips f. eks. Hvis noen vet hva slipset er godt for, let me know.

Lenke til kommentar

Du har jo flere typer luer, jeg hiver ofte på meg en lue hvis jeg ikke har hevet en halv boks med voks i håret. Dette skjer ofte hvis jeg skal sitte på med en kamerat på sykkelen hannes (lettsykkel). Og så tar man gjerne med seg boksen med ekkelt-dritt som man kliner i håret når man kommer fram.

 

*tenke over at å bruke nesten 300kroner på voks i måneden er litt masse kanskje...*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...