Gå til innhold

den verste mobilen du har noen gang hatt ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt mange mobiler som jeg absolutt ikke har vært fornøyd med, det skal jeg love dere. Enten pga. kvalitet/holdbarhet eller funksjoner, batteri, pris/what-u-get, tastatur osv.

3210 vaier ganske høyt på den lista, husker ikke hvor lenge jeg hadde den før den tok dagen, men lover dere, det var ikke lenge...

Har generelt hatt god erfaring med Ericsson men husker T28 mobilen min... Jeg husker at den var liten, hadde greie taster, hadde sms, 2 spill, egen ringetone lager, taleopprigning med mer, men husker ærlig talt ikke om den hadde batteritid, for det hadde den så absolutt ikke... Batterimessig var denne mobilen elendig og hva skal man med en mobil uten noe strøm? Heh...

Derfor tror jeg nok t28 tar hjem prisen som min verste tlf....

Lenke til kommentar

definitivt nokia 3310, det er denne mobilen som har omvendt meg og minst et dusin av de jeg kjenner til å holde oss unna nokia. en så elendig mobil som skrudde seg av når det selv passet og hadde en rekke andre feil (mange forskjellige feil blant de jeg kjenner som hadde den) skjønner jeg ikke at nokia turde lage. slik situasjonen er nå kommer jeg nok ikke til å kjøpe nokia igjen pga denne modellen (litt pga at 4 av 4 som jeg kjenner som hadde 6210 hadde masse problemer med dem og også alle jeg kjenner som hadde 7210)...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...