Gå til innhold

den verste mobilen du har noen gang hatt ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier som fondus: Siemens C45. Den mest elendige batterilevetiden jeg har vært borti! Den var grei i starten, men etterhvert begynte batteriet å gå ut etter 1-2 dager. Og så de MEGET irriterende "kortfeilene" da, som gjorde at jeg måtte skru av og på mobilen til stadighet. Aldri mer billig-telefon vil jeg helst si, for jeg kan ikke dømme Siemens etter den elendige greia.

Lenke til kommentar

HAHA! Etter mye leting fant jeg den! Panasonic G-350! panasonic_g350.gif Den hadde antenne som man måtte trekke ut og valget mellom et batteri som varte i omtrent ingenting og et som var ca. 2cm tykt = det var det jeg måtte bruke. Og menyen var komplett uforståelig selv etter å ha hatt den en stund. Man måtte bruke en funksjonstast + en tallkode for å gjøre forskjellige ting. Grusomt. :cry:

Lenke til kommentar

Har hatt mye forskjellige mobiler, den jeg har hatet mest er Nokia 8850 i, den grå... fantastisk dårlig forhold på den mobilen der-grøss... latterlige taster osv osv!!!

 

Hatt endel Ericcson med variabel suksess, de gamle 3/6 serien var firkanta og jævlig, minner faktisk mye om en Volvo, 2 flere og førr liksom-uff!

 

Ellers så takler jeg dårlig Nokia mobiler, fantastisk mye bugs, billig kvalitets følelse, og samme innmat i mobil etter mobil... og den nye 6230-ler meg skakk...

 

:devil:

Lenke til kommentar

Jeg hadde to spesielt ille telefoner.

 

Den ene var en NMT-450 Nokia Ringo - det eneste du kunne gjøre på den, var å lagre 10 telefonnummer samt ringe. Ikke en eneste menyfunksjon. Men det verste var at batteriet gikk tomt etter 3 timer stand-by. Og da var telefonen helt ny.

 

Den andre var en NEC-telefon. (Er vel ikke så mange som har hørt om NEC mobiltelefoner) - Var bare tull med den, "menyen" hang seg og måtte slå telefonen av og på mange ganger for å få den til å fungere igjen.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg har hatt Nokia 3310, noe som er en av de verste GSM-telefonene Nokia har laget. (Jeg hadde den bare en uke)

Lenke til kommentar

Av alle telefoner jeg har vært borti, er nok SE t300 det aller verste som må være laget og solgt. I løet av et halv år hadde jeg to t300, og tre av seks måneder var den på sørvis, før jeg fikk byttet den i en t610. Men også t39 og t65 ruver høyt på min personlige hat-liste. De klarte ikke å ta i mot verken samtaler eller sms viss jeg ikke ringte ut hver halvtime... Skandaletelefoner!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...