Gå til innhold

Den beste telefonen du noen gang har hatt?


SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De beste mobilene jeg har hatt:

 

7610 :love::love:

 

6610 radio!

 

3330 Hvem liker ikke den ?! :p

 

m35 Gult er kult!

 

Som alle ser er det vel egentlig bare en telefon jeg har hatt som er verdt å nevne, men synes også, etter 5 dagers bruk at 7610 er en utrolig god telefon!!

Lenke til kommentar

3210

3310

 

 

De to beste jeg har hatt, de tålte/tåler alt, eneste var at 3310 IKKE liker og bli slått med displayet i spisse gjenstander, eneste gangen den ble noen form for ødelagt.. Men jeg kunne jo menyen utenatt, så brukte den litt til før jeg gikk over til min kjære 3210 jeg bruker enda :)

Lenke til kommentar

Skal jeg ta med funksjoner, skjerm, batteritid, kvalitetfølelse osv. er nok p900 den beste telefonen.

Men er meget godt fornøyd med nokia 3330, en mobil jeg nå har hatt i et par år og som har virket fint fint, selv etter fall som ville få p900 til å bli ødelagt, bare hvis jeg holdt den i en slik høyde. Perfekt partymobil!

(Må si at jeg ikke behandler nokia 3330 mobilen min særlig bra men den virker, dag etter dag, fall etter fall, søl etter søl, så who cares?? :p)

Lenke til kommentar
Den beste jeg har hatt er antakeligvis Nokia 3210..

Tålte til og med å falle i asfalten for så å bli syklet over..den lå fortsatt igjen oppe i bakken og ringte da jeg endelig fikk stoppet sykkelen(som var litt fri for bremser) :)

hehehehe.. Sånn er minn og.. NEVER DIES, jeg kan faktisk demontere antennen, for så og sette den sammen igjen :thumbup:

Lenke til kommentar
Den beste jeg har hatt er antakeligvis Nokia 3210..

Tålte til og med å falle i asfalten for så å bli syklet over..den lå fortsatt igjen oppe i bakken og ringte da jeg endelig fikk stoppet sykkelen(som var litt fri for bremser) :)

hehehehe.. Sånn er minn og.. NEVER DIES, jeg kan faktisk demontere antennen, for så og sette den sammen igjen :thumbup:

Ja..hohoy...antennen på min kan jo pirkes ut med en papirlapp..men så lenge bak-dekselet er på sitter det som støpt. For å si det enkelt, en god gammeldags murstein.. Havna uheldigvis i vannet mot min vilje en gang. Min trofaste 3210 lå i lomma og virka ikke når jeg kom opp..bare å demontere den, la den tørke i to minutter, så virka den like bra som før, om ikke bedre(hade jo fått vaska bort litt støv) :) en ordentlig godklomp :love:

Endret av rønning
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...