Gå til innhold

24 - Sesong 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tv2 har begynt å telle ned til sesong 3 av 24, men de sier ikke noe om når det begynner.

Noen som har fått med seg dette? Er det først til høsten?

Hadde også vært interessant å vite når denne sesongen kommer på kjøpefilm.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de kan først sende den 5 uker etter at den var ferdig i usa, det var 2-3 uker siden. Så tar det sikkert et par uker til etter det.

Har sett den og kan anbefale den! :D

Skrevet
Håper bare de har kasta ut den dumme blondina. Hu er bare irriterende. Er i veien for handlinga.

Pantera

well spank my ass, and call me charlie, kaste ut Elisha Cuthbert? NEI!!

3. sesong ja, høres bra ut. jeg tror de kommer til å begynne sendinga sånn litt uti sommerferien.

Skrevet
well spank my ass, and call me charlie, kaste ut Elisha Cuthbert? NEI!!

Greit nok...dama er fin så det holder, men hu ødelegger hele serien.

mvh

Pantera

Skrevet

Hvis jeg husker rett fra fjoråret så startet de sendingen på sommeren. Når de hadde sendt ca 10 episoder så hadde de en oppsamlingshelg der de viste 5 episoder på fredagen og tilsvarende på lørdagen.

Det var da jeg hoppet på serien.

Håper det er samme opplegg i år.

Men det aller beste hadde vært om de hadde utgitt serien på Dvd nå i sommer.

Skrevet
I sesong 2 var Kim så utrolig mye i veien at det var helt skummelt. Hun gjør ikke like mye av seg i sesong 3.

Takk og pris for det ja.

Skrevet

Kanskje eg ska få med meg litt av det. :hmm: Håper bare eg får sett mesteparten av episodene. Klarer helt sikkert å glemme det eller noe.. Det er bare helt typisk meg... :roll:

Skrevet

Sinnsykt bra serie.Sesong 1&2 var helt konge,fikk med meg hver eneste episode.Det skal jeg også med Sesong 3,håper det blir minst like spennende som de to første om ikke bedre.Skal prøve å få kjøpt sesong 1&2 på dvd snart nå håper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...