Gå til innhold

Smurfene og deres "smurfing".


Anbefalte innlegg

Jeg tror "smurfe" er et innbytterord for omtrent alle verb, men en er ikke nødt til å bruke ordet hvis man ikke vil.

 

Jeg smurfer "smurfe" smurfer et innbytterord for omrent alle verb, men en smurfer ikke nødt til å smurfe ordet hvis man ikke vil.

 

Konkluderer herved med at en ikke kan bytte ut verbet "være".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, jeg hørte "Smurfehits" i går, verste plata noen sinne, men det er ikke sakens kjerne. I flere av sangene dukket verbet "å smurfe" opp i flere sammenhenger. Setninger som "Jeg tenker på å smurfe med deg" (tatt fra "Drømmesmurfen"), forlater meg i den største forvirring. Hva i alle dager er "smurfing", og hvilke syrevrak har skrevet disse tekstene? Er det seksuelle undertoner, eller er smurfing bare "uskyldig" smurfemorro, og hva går i så fall dette ut på?

 

Diskutèr. rpoint.gif

hmmm... hvorfor er jeg _IKKE_ overrasket over at dette temaet kom opp??

 

Forøvrig er smurfing noe av det samme som å gjøre ting...

Lenke til kommentar

Da jeg var ti år, eller noe sånt, så jeg en video der en smurf puttet et velsmakende grønnsak inn i feil kroppsåpning. Ble ganske sjokkert, husker jeg.

 

Ikke vet jeg, men det kan jo være tatt ut fra en av musikkvideoene, og da kan vel kanskje "å smurfe" være en slags fellesbetegnelse på små, blå folks perverse gjøremål, uten at jeg skal gå mer i detalj.

 

Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Oooh, jeg ble "The real slim smurfy"!! YAY!! :w00t:

 

Åh, du får faktisk det samme navnet HVER gang du prøver!!

 

Forøvrig vil jeg bare skyte inn at smurfesamfunnet er et av de mest kompliserte samfunnene som har blitt funnet på, særlig når den slemme Gargamel går løs...

 

EDIT: skriv inn "kjell magne bondevik".. han blir bambi smurf :)

hagen blir "junkie smurf" - kanskje ikke så langt fra sannheten???

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...