Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet
[Tiger]: Telefonen er både billigere, og kommer før i butikken hos mpx. Hvorfor kjøper du ikke derfra?

Fordi jeg har bestilt den hos komplett for leeeenge siden da dem hadde prisen på 2800,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kun 5 stk til elkjøp fana ?! Da er dem sikkert forhåndsbestilt og.

Får vente til juli, og satse på at det kommer en k700 kampanje fra elkjøp :D

de skulle vist få inn flere på mandag sa de så. det er jo bare å vente :p

Skrevet

hmm.. dere som har en K700 nå... noen av dere som har testa noe Village programmer? Yamigo eller noe?

isåfall .. funker dette på K700?

HÅPER SÅ SINNSYKT DET! hadde vært FETT!

om dere ikke har testa, gidder dere prøve? noen ? please :yes: ?

www.yamigo.com isåfall!

hadde vært digg å kunne bruke det! nettop bestillt meg en K700 selv ;)

SVAAAAAR :dribble::D

Skrevet

jepp Habla :)

THacker: Yamigo kobler seg også på MSN nettet i tilleg til deres eget Yamigo-nett...

GLEDER meg til å få mobilen nå jeg! utålmodig allerede!

lengta etter den siden jeg så den for første gang da den først kom på SE sidene :p

:thumbup:

Skrevet (endret)

Noen som har prøvd å koble tlf med MSI bluetooth dongle, sliter litt med å koble den mot hverandre på kamerat sin tlf som fikk den idag???

Endret av adilr17
Skrevet

redflames: er det en aplikasjon eller er det i form av sms osv som man nå kan bruke mot msn.. hvis du skjønner.....

er det et program lissom som man faktisk kan skrive til hverandre i realtime?

Skrevet
Har hørt at K700i har 1 megapixel camera? kan det stemme?

Kameraet har en VGA sensor, altså 0,3 negapixler, men i telefonens programvare finnes muligheten for å interpolere (digitalt forstørre) bildene, slik at de blir på 1 megapixel...

Skrevet

mulig noen allerede har spurt. Men har ikke orka å lese gjennom alle sidene. Tok de 7 første, og der stod det ingenting. Men åssen er sms speeden her? Er det typisk SE tempo?

Skrevet
mulig noen allerede har spurt. Men har ikke orka å lese gjennom alle sidene. Tok de 7 første, og der stod det ingenting. Men åssen er sms speeden her? Er det typisk SE tempo?

jeg siterer habla tidligere i tråden:

Den henger ikke i det hele tatt. Jeg skriver sikkert ikke raskest, men det skal ikke være noe problem med denne telefonen.
Skrevet

Den er veldig rask. Raskeste fra SE på sms. Kan sammenlignes med Nokia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...