Gå til innhold

Nytt design på hw.no, konstruktiv kritikk!


Anbefalte innlegg

Det ble så sinnsykt mye klaging og sutring i den originale tråden at jeg foreslår å opprette en ny. Ber om at ingen svarer her med kun klager, men gjerne med konstruktiv kritikk!

 

Begynner med mine forslag:

- Dynamisk sidebredde

- Tynnere høyrekolonne

- Juster høyden på de to bannerene på siden, slik at teksten i hver kolonne begynner like høyt

- I fokus passer ikke helt inn

 

Det ble forresten veldig pent med ny bakgrunn i venstre kolonne i forumet! Alt i alt tror jeg at det nye designet kommer til å bli en forbedring. Til å være første "versjon" er det veldig bra, men jeg håper dere hører på hva vi har å si! :)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  • fiks paddingfeil i firefox
  • gjør noe med reklamen som blinker oppe i venstre hjørne...den blinker forresten enda mer når jeg prøver å forstørre/forminske teksten i firefox.
  • litt mer avstand mellom bilder og tekst (bildene siste_fra_forumet.gif, siste_erfaringer.gif, hw-nettverket.gif, siste_fra_bruktmarkedet.gif)

Lenke til kommentar
Skjermkort | 11.06.2004

Mange PCIe-kort fra Gigabyte

 

Kabinett | 12.06.2004

TEST: CasEdge Diabolic

 

MP3-spillere | 12.06.2004

Creative lanserer Zen Touch

 

Som dere ser, hopper bredden til overskriftene endel. Hvordan hadde det blitt å bytte dato og kategori, slik at |'en kommer på samme plass nedover?

 

11.06.2004 | Skjermkort

Mange PCIe-kort fra Gigabyte

 

12.06.2004 | Kabinett

TEST: CasEdge Diabolic

 

12.06.2004 | MP3-spillere

Creative lanserer Zen Touch

Lenke til kommentar

Egentlig likte jeg det nye designet bedre, helt fram til høyre kolonne, den er rett og slett alt for diger (i forhold til den midterste kollonnen), og trekker til seg alt for mye foukus, likte bedre "dobbeltkollonnen" som var der før, og jeg liker heller ikke at søstersidene er flyttet til "den øde siden" (dvs venstre).

 

AtW

Lenke til kommentar

"I fokus" flyttet overskriftene langt ned, det likte jeg ikke.

 

Ikke at det har noe praktisk betydning men den nye store logoen, syntes den gamle var bedre/finere

(winxp/teletubbi asosiasjoner)

 

At hørekolonnen er blitt bredere er ok men den ble litt for bred, litt smalere, men ikke nødvendigvis like smal som den gamle så blir det bra.

 

En desj smalere venstrekolonne

 

hva med å fade fra bilde til bilde på den animarte reklamen på toppen?

Endret av PumpAction
Lenke til kommentar

Ser at det er kommet et bakgrunnsbilde i høyre kolonne også. Synes ikke det var like bra som det i venstre, er det mulig å få noe tilsvarende?

 

Dog, likte godt at bildene var ulike.

 

Edit: venstre kolonne er blå, mens høyre er grå. Burde ikke dette være omvendt hvis det skal følge logoen og fargen på enkelte overskrifter? Eller er dette kanskje gjort med hensikt?

 

Edit2: FÅKK! Jeg gikk akkurat over 1337 innlegg, og har ikke mulighet til å slette :cry:

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...