Lucas Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Nei, du må bytte maskinen din før du kan kjøre Far Cry eller Half Life 2 på den, fordi maskinen din er alt for dårlig. Radeon X800 er nemlig alt for dårlig, sorry. har du falt ned trappa på grand hotel eller noe ?? X800 er jo ett DRIT bra kort ! OMG ! ikke si noe mer når du ikke kan en drit !
gamerman Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hmm rart as jeg har en sugen maskin 1,4 ghz Pentuim 4 256 mb ram GeForce 2 mx 400 Og jeg kjørte HL2 beta på medium med litt lagg noen ganger . Så den maskinen han har der vil ihvertfall ta hl2 på medium helt strøkent
brillan Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Nei, du må bytte maskinen din før du kan kjøre Far Cry eller Half Life 2 på den, fordi maskinen din er alt for dårlig. Radeon X800 er nemlig alt for dårlig, sorry. har du falt ned trappa på grand hotel eller noe ?? X800 er jo ett DRIT bra kort ! OMG ! ikke si noe mer når du ikke kan en drit ! Hørt om ironi?!?
bureaucrator Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jeg registrerer med en forbauselse at enkelte gir inntrykk av at du kan bruke maskinen din til de nyeste spillene, men det er faktisk feil. I en viss forstand kan du selvfølgelig bruke den, i og med at maskinen ikke vil bryte sammen når du spiller, men når det gjelder kvaliteten på spillopplevelsen så er det noe annet. Men du kan bruke den inntil videre. Jeg anbefaler deg å oppgradere når du får bedre komponenter til en rimelig penge. Grafikkortet ditt er ikke noe særlig i Doom, det er den billigste varanten av den nye serien av grafikkort som akkurat har kommet. Det samme gjelder prosessoren, som vel er blant de billigste og dårligste i AMD64-serien. Du har faktisk kommet i skade for å kjøpe et 754-system, som vel kan sies å tilhøre fortiden allerede. Mangelen på 1GB minen er vel i grunnen bare prikken over i-en her.
Co[]V[]bster Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 *sniff* Stinker av skryting her? Ikke prøv å skjul skryten under ett spørsmål
kjhanken Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Nei, du må bytte maskinen din før du kan kjøre Far Cry eller Half Life 2 på den, fordi maskinen din er alt for dårlig. Radeon X800 er nemlig alt for dårlig, sorry. har du falt ned trappa på grand hotel eller noe ?? X800 er jo ett DRIT bra kort ! OMG ! ikke si noe mer når du ikke kan en drit ! En må tydeligvis bruke smilies for at enkelte skal forstå ironi. Ja, ja, får vel begynne med smilies ala slik at Lucas & co skal forstå ting
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Denne tråden er garantert useriøs. Hvis han kan navnet på komponentene sine, så kan han ihvertfall såpass at han vet det systemet ruler.
tor_erik Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Denne tråden er garantert useriøs.Hvis han kan navnet på komponentene sine, så kan han ihvertfall såpass at han vet det systemet ruler. Helt enig.
MountainRivera Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hei! Jeg bare lurte på om min maskin vil holde i en stund fremover, tenker da på nye spill som Doom, Half-life 2 osv... Her er hardware'n min: AMD 64 3200+ Corsair pc3200ll 512 mb MSI K8N Neo Platinum Sapphire Radeon X800Pro WD Raptor 36,7 2 x WD 200 GB s-ata Raptoren er systemdisk, så der burde det gå ganske rask... det jeg lurer på, er om jeg har for lite ram? Den rammen jeg har er en ganske dyr, men rask ram.. Vil denne maskinen være god nok til de spillene som kommer? Jeg aner skrytetråd her
tankbug Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hei! Jeg bare lurte på om min maskin vil holde i en stund fremover, tenker da på nye spill som Doom, Half-life 2 osv... Her er hardware'n min: AMD 64 3200+ Corsair pc3200ll 512 mb MSI K8N Neo Platinum Sapphire Radeon X800Pro WD Raptor 36,7 2 x WD 200 GB s-ata Raptoren er systemdisk, så der burde det gå ganske rask... det jeg lurer på, er om jeg har for lite ram? Den rammen jeg har er en ganske dyr, men rask ram.. Vil denne maskinen være god nok til de spillene som kommer? holder til høsten iallefall....
Litraphy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Slike tråder er bare pure showoff av den nye pcen. Stikk å farm postcounts et annet sted Hvis du ærlig talt ikke visste at den pcen var god nok, så syntes jeg synd på deg.
Piratpjokken Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 mer ram og et nytt skjermkort f.eks: sapphire radeon 9800 pro 128mb (skikkelig bra )
Juleniss1 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 mer ram og et nytt skjermkort f.eks: sapphire radeon 9800 pro 128mb (skikkelig bra ) ja.. hjelper nok mye å gå til et dårligere skjermkort
Sheel Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Flame flame flame, kan ikke folk bare kutte ut all den "Åååh skrytepost igjen, nei og nei huff huff." Dumme trender.
Litraphy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 mer ram og et nytt skjermkort f.eks: sapphire radeon 9800 pro 128mb (skikkelig bra ) Du har virkelig ikke peil X800 er den nye generasjonen av Radeon kort. Ergo, 9800Pro ville blitt en nedgradering.
Potetfar Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) Jada, hvis ikke Half-Life 2 og Doom 3 funker på den der, kall meg Potetfar! Hvis denne tråden er seriøs, tror jeg du bør tenke litt. HL2 skulle komme for lenge sida, før det kom så raske komponenter. (Noen, ihvertfall) Tror du det ville komme da hvis ingen PC ville takle det? Forresten, noen her som blir med å lage et spill (i år) som man må ha minst 10 Ghz for å klare? Edit: Skriveleif Endret 17. juni 2004 av Potetfar
TCi Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) Forresten, noen her som blir med å lage et spill (i år) som man må ha minst 10 Gb for å klare? Vel, Unreal Tournement 2004 er godt på vei med sine 5.2GB... Men spill kommer ikke til å ta så mye plass på svært lenge. For at et spill skal ta så stor plass, må teksturene være svært detaljerte og i stor oppløsning. Endret 17. juni 2004 av TCi
MountainRivera Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Forresten, noen her som blir med å lage et spill (i år) som man må ha minst 10 Gb for å klare? Vel, Unreal Tournement 2004 er godt på vei med sine 5.2GB... Men spill kommer ikke til å ta så mye plass på svært lenge. For at et spill skal ta så stor plass, må teksturene være svært detaljerte og i stor oppløsning. Ja faen, måtte bruke 6 cder når jeg skulle brenne det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå