Gå til innhold

Beste RPG ever?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den aller beste RPG'en noensinne? Jeg for min del synes NWN, KotoR, Diablo 2 og Icewind Dale 2 var ganske bra. Temple of Elemental Evil var en skuffelse, spør du meg. Men, kom igjen: si din mening! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diablo var et av de første skikkelige RPG'er jeg prøvde, så det blir en favoritt..

Handlingen er så bra, historien bak det. Characterne, questene. Alt er bare helt topp :)

Baldurs Gate er jo også en vinner..

Skrevet
Diablo var et av de første skikkelige RPG'er jeg prøvde, så det blir en favoritt..

Handlingen er så bra, historien bak det. Characterne, questene. Alt er bare helt topp :)

Sier meg helt enig der. :yes:

Skrevet
Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da)

Det forklarer saken ja.

Fortsatt et flott spill for det.

Personlig spilte jeg vel spillet for 2/3 (husker ikke helt) år siden eller omlag så.

Skrevet
Du mener Diablo 2? Eneren var ikke mye å skryte av...(Jeg prøvde det i 2003, spillet var ganske utdatert på alle områder da)

Hallo? :wow: Diablo er en klassiker - gjett hvorfor spillet fikk en oppfølger?

Skrevet

Det fikk nok en etterfølger fordi det var bra...i det forrige århundre! :devil:

Skrevet (endret)

Det fikk nok en etterfølger fordi det var bra...i det forrige århundre! :devil:

Whatever... topic er "Beste RPG ever?" Så om han likte Diablo (han er neppe alene) er jo det ikke noe å sette spørsmålstegn ved.

Selv likte jeg Ultima Underworld 1 & 2, som har råtten grafikk nå - men gud for noen herlige spill :thumbup:

Endret av WarpX
Skrevet

Final Fantasy serien er best :thumbup:

Det er ikke mange som kan slå dem når det gjelder RPG spill.

Baldurs Gate 2 og Diablo II er jo gode de og, men ingen kan slå FF :w00t:

Skrevet
Final Fantasy serien er best :thumbup:

Det er ikke mange som kan slå dem når det gjelder RPG spill.

Baldurs Gate 2 og Diablo II er jo gode de og, men ingen kan slå FF :w00t:

Helt enig...Bare litt synd jeg er så lei av det turbaserte battle systemet :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...