Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte dette inn i "Feil" tråd tidligere i dag, så jeg limer den inn her også.

 

Teletjenester.no mail

 

Hei!

Har ikke CX65 (ENTRY) inne, 1-2 uker leveringstid tror jeg. M65 kan skaffes fra levrandør nå, pris med Telenor privat+ med binding : 1299,-

Ta kontakt hvis intressant.

 

Mvh Kjell

Lenke til kommentar
Satte dette inn i "Feil" tråd tidligere i dag, så jeg limer den inn her også.

 

Teletjenester.no mail

 

Hei!

Har ikke CX65 (ENTRY) inne, 1-2 uker leveringstid tror jeg. M65 kan skaffes fra levrandør nå, pris med Telenor privat+ med binding : 1299,-

Ta kontakt hvis intressant.

 

Mvh Kjell

WOW, Nå skal jeg sende en mail vet jeg ;D

Lenke til kommentar

Mailet Siemens hehe

 

Hvem er ansvarlig for utleveringen av den nye 65 mobil serien? Det er så mange som venter på CX65, M65 og S65(Som jeg vet kommer senere) at irritasjonen øker kraftig når butikker hver dag må si at "Vi får kanskje leveringen i morgen" hver dag.

 

Spaceworld har trykket aviser og spredt ut i uke 23, der sto det at de skulle ha ihvertfall en av disse mobilene i uke 24, hvor de har det fra og trykker det i aviser og sprer det til kunder vet ikke jeg, men det går for tregt.

 

De ansvarlige for distruberinen bør øke tempoet ellers kommer det mange flere mailer som dette fra andre som begynner å bli lei. Kan jeg få en liste over hvem som allerede har fått noen av disse modellene, så kan jeg henvise de jeg vet venter mest på 65 serien til dem.

 

 

Presse presse... :devil:

 

Sjekk signaturen min hehe, passet rimelig bra inn i dette :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Mailet Siemens hehe

 

Hvem er ansvarlig for utleveringen av den nye 65 mobil serien? Det er så mange som venter på CX65, M65 og S65(Som jeg vet kommer senere) at irritasjonen øker kraftig når butikker hver dag må si at "Vi får kanskje leveringen i morgen" hver dag.

 

Spaceworld har trykket aviser og spredt ut i uke 23, der sto det at de skulle ha ihvertfall en av disse mobilene i uke 24, hvor de har det fra og trykker det i aviser og sprer det til kunder vet ikke jeg, men det går for tregt.

 

De ansvarlige for distruberinen bør øke tempoet ellers kommer det mange flere mailer som dette fra andre som begynner å bli lei. Kan jeg få en liste over hvem som allerede har fått noen av disse modellene, så kan jeg henvise de jeg vet venter mest på 65 serien til dem.

 

 

Presse presse... :devil:

GOOOO HOAX :thumbup::laugh:

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe Siemens CX65  :love:

65 serien er bare konge på alt f.eks funkesjoner, skjerm, pris o.l.

Dette er de beste mobilene å kjøpe nå folkens  :thumbup:

Ikke hvis man ikke liker utseendet engang. (jeg synes de nye er mindre pene) Synes 65-serien ser helt guffen ut... M65 ser f.eks ut som en sånn billig plastikkleke-mobil... :sick::yucky:

 

Men teknisk kan det hende de har noe for seg akkurat nå, men om de er best eller ikke kommer an på hvilke behov man har - og det varer jo bare et par uker, så er det bedre ting på markedet. :tease::wee:

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe Siemens CX65  :love:

65 serien er bare konge på alt f.eks funkesjoner, skjerm, pris o.l.

Dette er de beste mobilene å kjøpe nå folkens  :thumbup:

Ikke hvis man ikke liker utseendet engang. (jeg synes de nye er mindre pene) Synes 65-serien ser helt guffen ut... M65 ser f.eks ut som en sånn billig plastikkleke-mobil... :sick::yucky:

 

Men teknisk kan det hende de har noe for seg akkurat nå, men om de er best eller ikke kommer an på hvilke behov man har - og det varer jo bare et par uker, så er det bedre ting på markedet. :tease::wee:

WOW, nå synes jeg du bør gi et eksempel på "fint" design, om du ikke visste det, så har faktisk M65 en slags metall sak som holder b.l.a batteriet på plass..

 

 

.. Selvfølgelig må du få mene hva du vil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...