Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kanskje kjøpe meg m65. Det er bare en ting jeg lurer på, tror jeg har lest er sted at den kan ha minnekort. Kan den det? En annen ting er om den kan filme?

Hadde vært fint om jeg hadde fått svar :yes:

Null minnekort, men filming funker :)

okay.

Jeg har ikke så mye peiling på sånt, så derfor spør jeg om vhor mye man kan lagre sånn ca. med de 11mb den har?

ganske mye ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er ganske sannsynlig er at hvis M65 kommer nå på mandag eller tirsdag, så kommer S65 til å komme tidlig på juli. Mpx har operert med 15.6 på MPX og 1.7 på S65 en stund, ubekreftet selvfølgelig.

Det er noe av det samme som jeg har hørt. Men det betyr bare at det ikke er så veldig lenge til m65 kommer :p

Da skal jeg kjøpe den!

Lenke til kommentar

Nå snakka jeg nettopp med Spaceworld i asker, og de sa at de egentlig skulle ha fått m65 nå, men den hadde ikke kommet.

Jeg spurte også om pris med abbo. Den ville koste 499,- med privat+/bedrift og 1199,- med djuice 12 mnd.

Dette blir sinnsykt bra :dribble: !! Kommer til å kjøpe den med en gang den er i butikken! :w00t:

Endret av Elorfin
Lenke til kommentar
Nå snakka jeg nettopp med Spaceworld i asker, og de sa at de egentlig skulle ha fått m65 nå, men den hadde ikke kommet.

Jeg spurte også om pris med abbo. Den ville koste 499,- med privat+/bedrift og 1199,- med djuice 12 mnd.

Dette blir sinnsykt bra :dribble: !! Kommer til å kjøpe den med en gang den er i butikken! :w00t:

Me2 :) Velkommen i gjengen ;)

Lenke til kommentar

Ser ut som om Commit har fått inn CX65 og M65 nå men de var dyre. 798,- eks mva så det blir ca 1000 kr for bare mobilen (M65) + abonemang 12 mnd. Gammelt abonemang kan overføres. - Sjekke andre webshops senere i dag :yes:

 

Klør i fingrene etter å bestille NÅ! Hehe :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...