Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar på mailen jeg sendte Siemens: (Lite informativ)

 

Vi har allreden levert disse telefonene, det som tar tid er jo att

distributør sender till forhandlerens hovedlager som så sender till

butikken.

 

M65 burde allreden være I de større butikkene, viss ikke er den det I

løpet

av noen få dager.

 

CX65 er også levert, så den burde være I butikk I neste uke.

 

Ha en trivelig dag!

 

Martin Björkman

Siemens Business Services

Lenke til kommentar
MobilData skrev:

CX65 er telefonen for folk som har vendt seg til å bruke mobiltelefonen til helt andre ting enn å snakke og tekste. Her snakker vi MMS og multimedieinnhold. Smartphone-lignende Skjermen er nesten like stor som på en PDA, og støtter 65 000 farger. kamera er ekstrautstyr, men har til gjengjeld «røde øyne»-funksjon og blits. Telefoenen minner ikke så lite om Qtek og andre Smartphone-telefoner med Microsoft-programvare. Prisen vil ligge på 3500 med moms, og telefonen vil være å finne i butikken i løpet av annet kvartal.

 

Hva feiler det dem???

Kamra ekstrautstyr?

3500 med moms???

Lenke til kommentar
WOW, nå synes jeg du bør gi et eksempel på "fint" design...

Personlig ville jeg ikke hatt noen av de om de ble kastet etter meg, fordi jeg synes de er stygge. Om du synes de er pene, så er det din sak. Jeg kommer til å le av de som kjøper en telefon i 65-serien fordi den ikke er pen etter min mening - og andre ler sikkert av meg fordi jeg ikke har det.

 

Hadde de presentert 65-serien med et annet utseende som tiltaler meg, så kan det nok hende jeg hadde bladd opp for å kjøpe en av de.

 

:p

Lenke til kommentar
Det skrev jeg tidlig her i tråden da, at M65 de første ukene selges kun som sperret til telenor ;)

Er derfor nettbutikkene ikke får den enda...

:cry: .. HATER telenor, skal absolutt ødelegge for oss andre.. :mad:

 

 

BTW, er det mulig og fjerne sperren ? :dontgetit:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Kan nok hende det ja...Var i samme knipen sist jeg kjøpte mobil, men da tok jeg bare det billigste og enkleste jeg klarte å finne (Nokia 3510 m 12 mnd telenor) og nå har det gått ca 2 måneder ut av bindingstiden hehe.

 

Du kan jo bare tegne opp nytt abonemang en plass? De ring kontant abonemangene er jo svindyre i forhold til vanlige abonemang.

Lenke til kommentar
Kan nok hende det ja...Var i samme knipen sist jeg kjøpte mobil, men da tok jeg bare det billigste og enkleste jeg klarte å finne (Nokia 3510 m 12 mnd telenor) og nå har det gått ca 2 måneder ut av bindingstiden hehe.

 

Du kan jo bare tegne opp nytt abonemang en plass? De ring kontant abonemangene er jo svindyre i forhold til vanlige abonemang.

Holder meg til Sense kontant, trenger ikke noe annet, bare og vente til neste uke får meg da :p

 

 

Men, finnes det null måter og fjerne denne sperren på `? (eller er det kanskje ulovlig :dontgetit: ) HATER tELeNOr :mad:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Det skal være lett å fjerne operatør lås, bare søk litt rundt. Eller bare si fra til de du kjøper den hos at den ikke skal være låst. Det værste som skjer da er at du må betale månedsavgift på abonemanget men du får mobilen billig...

 

Den Entry menyen er verre å få vekk, må omprogramerre mobilen da.

Lenke til kommentar
Det skal være lett å fjerne operatør lås, bare søk litt rundt. Eller bare si fra til de du kjøper den hos at den ikke skal være låst. Det værste som skjer da er at du må betale månedsavgift på abonemanget men du får mobilen billig...

 

Den Entry menyen er verre å få vekk, må omprogramerre mobilen da.

Nei, får vell bare vente da.. Sier jeg får den ulåst neste uke :mad:

Lenke til kommentar

Je var på CommIT i sandvika i stad for å kjøpe M65. Jeg sykle bortover men et smil om munnen :D . Da jeg kommer dit må jeg vente litt for det er litt kø. Da det endelig var min tur, gjett hva?!? Da er plutselig serveren til Telenor (som gjør at man kan tegne abbo.) nede :cry:

Da ble det ikke noe m65 på meg i dag :cry:

Får prøve en annen dag :(

Endret av Elorfin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...