Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en tøff ting cx65 kan gjøre er jo at man kan se på tv :D

"Telefonmodellen du benytter har desverre ikke støtte for mobil-tv. for å kunne se tv-klipp eller nrk1 direkte på mobiltelefonen må du ha en nyere modell som for eksempel nokia 6600, nokia 6230 eller sony ericsson p900"

 

nrk burde oppdatere seg litt :laugh:

Lenke til kommentar
en tøff ting cx65 kan gjøre er jo at man kan se på tv  :D

"Telefonmodellen du benytter har desverre ikke støtte for mobil-tv. for å kunne se tv-klipp eller nrk1 direkte på mobiltelefonen må du ha en nyere modell som for eksempel nokia 6600, nokia 6230 eller sony ericsson p900"

 

nrk burde oppdatere seg litt :laugh:

"nyere modell" LOOL! :p Den var bra.. me men, er telefonen treig på noen måte ? Treige menyer, sms etc ?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
en tøff ting cx65 kan gjøre er jo at man kan se på tv  :D

"Telefonmodellen du benytter har desverre ikke støtte for mobil-tv. for å kunne se tv-klipp eller nrk1 direkte på mobiltelefonen må du ha en nyere modell som for eksempel nokia 6600, nokia 6230 eller sony ericsson p900"

 

nrk burde oppdatere seg litt :laugh:

"nyere modell" LOOL! :p Den var bra.. me men, er telefonen treig på noen måte ? Treige menyer, sms etc ?

Per i dag kan følgende telefoner brukes; Nokia 6230, 6600, 7200, 7600, 7610, N-Gage QD, Sony Ericsson P800, P900, K700 og Siemens CX65.

Lenke til kommentar
en tøff ting cx65 kan gjøre er jo at man kan se på tv  :D

"Telefonmodellen du benytter har desverre ikke støtte for mobil-tv. for å kunne se tv-klipp eller nrk1 direkte på mobiltelefonen må du ha en nyere modell som for eksempel nokia 6600, nokia 6230 eller sony ericsson p900"

 

nrk burde oppdatere seg litt :laugh:

"nyere modell" LOOL! :p Den var bra.. me men, er telefonen treig på noen måte ? Treige menyer, sms etc ?

Per i dag kan følgende telefoner brukes; Nokia 6230, 6600, 7200, 7600, 7610, N-Gage QD, Sony Ericsson P800, P900, K700 og Siemens CX65.

da har NRK Et problem :yes:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
en tøff ting cx65 kan gjøre er jo at man kan se på tv  :D

"Telefonmodellen du benytter har desverre ikke støtte for mobil-tv. for å kunne se tv-klipp eller nrk1 direkte på mobiltelefonen må du ha en nyere modell som for eksempel nokia 6600, nokia 6230 eller sony ericsson p900"

 

nrk burde oppdatere seg litt :laugh:

"nyere modell" LOOL! :p Den var bra.. me men, er telefonen treig på noen måte ? Treige menyer, sms etc ?

:mad: ja, er cx65 treig på noen måter ? jeg har en siemens c62 nå, helt forjevlig tar nesten 1 min før en liten mms kommer

Lenke til kommentar
den kan være litt treig noen ganger, men aldri i sms:)

Niiiice :) Gleder meg enda mer jeg.. Og gleden ble ikke mindre da jeg fikk se en dummy for første gang her om Torsdagen, neste er vell at jeg ser en på gata med m65 :p

hehe, nå gleder jeg meg bare til jeg får s65:)

Lenke til kommentar
den kan være litt treig noen ganger, men aldri i sms:)

Niiiice :) Gleder meg enda mer jeg.. Og gleden ble ikke mindre da jeg fikk se en dummy for første gang her om Torsdagen, neste er vell at jeg ser en på gata med m65 :p

hehe, nå gleder jeg meg bare til jeg får s65:)

Skal ikke invistere i noen MPXL telefon før vi snakker good quality her ;)

Lenke til kommentar

hehe, nå gleder jeg meg bare til jeg får s65:)

Skal ikke invistere i noen MPXL telefon før vi snakker good quality her ;)

det er jo en god del bedre enn på cx65 da :p

Jepp, men det har jeg ikke bruk for på en mobil, selv synes jeg at ST60 er glimrende telefon og ta bilder med, så lenge man kun ser dem på telefonen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...