Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Var nettopp innom den lokale mobilbutikken, og der så jeg de to nye fra Siemens.CX65 og M65. Var veldig sånn plastikkpreg av de ja. Så billige ut ja....

Da jeg snakka med ekspeditøren kom vi etterhvert inn på S65. Da ble jeg fortalt at den var ventet i slutten av neste uke! Meget sannsynlig at de også skulle få K700 i den samme sendinga.

Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til S65

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var nettopp innom den lokale mobilbutikken, og der så jeg de to nye fra Siemens.CX65 og M65. Var veldig sånn plastikkpreg av de ja. Så billige ut ja....

Sannsynligvis var det bare dummy'er du fikk tafse på, og ja, de er ofte veldig plastikkaktig. Hvis du vil ha følelsen av hvordan telefonen er på ordentlig, så be om å få kjenne på en virkelig telefon. Men det er ikke alltid de har telefonene på lager, da...

Lenke til kommentar
Var nettopp innom den lokale mobilbutikken, og der så jeg de to nye fra Siemens.CX65 og M65. Var veldig sånn plastikkpreg av de ja. Så billige ut ja....

Da jeg snakka med ekspeditøren kom vi etterhvert inn på S65. Da ble jeg fortalt at den var ventet i slutten av neste uke! Meget sannsynlig at de også skulle få K700 i den samme sendinga.

Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til S65

PLastrikk preget er nok fordi det antagelig var en dummy :) Men uansett, nå har denne posten 302 posts, ( inkl. denne ) som beviser den enorme ineressen for 65-serien :D

 

Tviler og sterkt på S65 til neste uke!

 

EDIT: Tjohei tok meg på minuttet ;)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Kan du legg inn filmer på S65, resten av 65 serien forsåvidt men spesielt S fra data? Det virker logisk for meg siden du kan filme, da burde det jo bare være å endre format, men så igjen har jeg svært dårlig peiling

jeg har faktisk planlagt å teste dette men klarer ikke finne igjen kabelen :(

 

du får dog ikke så veldig mye på 11mb:p

 

jeg har forøvrig bestilling inne på s65 hos telefast nå :wee:

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar
Kan du legg inn filmer på S65, resten av 65 serien forsåvidt men spesielt S fra data? Det virker logisk for meg siden du kan filme, da burde det jo bare være å endre format, men så igjen har jeg svært dårlig peiling

jeg har faktisk planlagt å teste dette men klarer ikke finne igjen kabelen :(

 

du får dog ikke så veldig mye på 11mb:p

hehe, men du får litt :)

Lenke til kommentar
Kan du legg inn filmer på S65, resten av 65 serien forsåvidt men spesielt S fra data? Det virker logisk for meg siden du kan filme, da burde det jo bare være å endre format, men så igjen har jeg svært dårlig peiling

jeg har faktisk planlagt å teste dette men klarer ikke finne igjen kabelen :(

 

du får dog ikke så veldig mye på 11mb:p

 

jeg har forøvrig bestilling inne på s65 hos telefast nå :wee:

Du har jo et kort med 32 mb også da. Det er jo visstnok en her på forumet med k700 som har lagt inn video av sweet child o' mine

Lenke til kommentar
Kan du legg inn filmer på S65, resten av 65 serien forsåvidt men spesielt S fra data? Det virker logisk for meg siden du kan filme, da burde det jo bare være å endre format, men så igjen har jeg svært dårlig peiling

jeg har faktisk planlagt å teste dette men klarer ikke finne igjen kabelen :(

 

du får dog ikke så veldig mye på 11mb:p

 

jeg har forøvrig bestilling inne på s65 hos telefast nå :wee:

Du har jo et kort med 32 mb også da. Det er jo visstnok en her på forumet med k700 som har lagt inn video av sweet child o' mine

NEi, du har ikke noe kort på M/CX65.. Han har forøvrig CX65!

( han mener han skal prøve og legge det inn på sin siemens cx65, lett og misforstå dette ja )

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
hmm, siden gprs er gratis i helgene så kanskje jeg kan laste over film via wap :p

hm, forresten, hvordan spille av den .3gp filmen du la ut?

de nyeste versjonene av quicktime støtter .3gp

tror realplayer støtter det og

OK, men uten og ha sett den, er kvaliteten sånn helt ok, eller skrekkelig bad ?

Lenke til kommentar
hmm, siden gprs er gratis i helgene så kanskje jeg kan laste over film via wap :p

hm, forresten, hvordan spille av den .3gp filmen du la ut?

de nyeste versjonene av quicktime støtter .3gp

tror realplayer støtter det og

OK, men uten og ha sett den, er kvaliteten sånn helt ok, eller skrekkelig bad ?

sett på pcskjerm er den ikke så god, men på mobil er den ikke så ille

 

det gikk forøvrig ikke å laste ned 2mb via wap :dontgetit:

Lenke til kommentar
etter både telefon og pckrasj klarte jeg endelig å legge inn en musikkvideo, ikke like bra å se på som på sx1 men det duger:)

 

@Sc0oT: skjermen er kjempebra. jeg har skrevet lesertest. venter vel fremdeles på godkjenning antar jeg

Ok, hvorfor ikke like bra forresten? .. OG spiller den AAC ? :)

Lenke til kommentar
etter både telefon og pckrasj klarte jeg endelig å legge inn en musikkvideo, ikke like bra å se på som på sx1 men det duger:)

 

@Sc0oT: skjermen er kjempebra. jeg har skrevet lesertest. venter vel fremdeles på godkjenning antar jeg

Ok, hvorfor ikke like bra forresten? .. OG spiller den AAC ? :)

kanskje fordi skjermen på sx1 er litt større? :p

 

AAc ? hva er det? ;)

Endret av jorg
Lenke til kommentar
etter både telefon og pckrasj klarte jeg endelig å legge inn en musikkvideo, ikke like bra å se på som på sx1 men det duger:)

 

@Sc0oT: skjermen er kjempebra. jeg har skrevet lesertest. venter vel fremdeles på godkjenning antar jeg

Ok, hvorfor ikke like bra forresten? .. OG spiller den AAC ? :)

kanskje fordi skjermen på sx1 er litt større? :p

 

AAc ? hva er det? ;)

AAC er Mp3 konvertert til et annet format, som vistnok er mindre men ikke mye dårligere, og noen mobiler spiller dette formatet, håper på at M/CX65 gjør det og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...