Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han svarer på spørsmålet ang. treghet tidligere i tråden.. Det kan forekomme i menyer, men aldri i sms!

nå mistet jeg plutselig lysten på den, ihvertfall hvis den er like treg som en siemens c62.

.. Når man sier forekomme er det vell slik at det kan hende inneimellom i MENYENE! skriver han, ikke på sms og andre ting :)

Lenke til kommentar
Han svarer på spørsmålet ang. treghet tidligere i tråden.. Det kan forekomme i menyer, men aldri i sms!

nå mistet jeg plutselig lysten på den, ihvertfall hvis den er like treg som en siemens c62.

.. Når man sier forekomme er det vell slik at det kan hende inneimellom i MENYENE! skriver han, ikke på sms og andre ting :)

jepp:)

Lenke til kommentar
Han svarer på spørsmålet ang. treghet tidligere i tråden.. Det kan forekomme i menyer, men aldri i sms!

nå mistet jeg plutselig lysten på den, ihvertfall hvis den er like treg som en siemens c62.

.. Når man sier forekomme er det vell slik at det kan hende inneimellom i MENYENE! skriver han, ikke på sms og andre ting :)

hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen?

 

det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? :roll:

Endret av jorg
Lenke til kommentar

ARRRGH! Telebutikken satte nettopp opp prisen med S65 med 250 kroner, angrer på at jeg ikke forhåndsbestillte for et par dager siden da den lå på 1800 :no:

Så kunne jeg i det minste kranglet meg til den prisen siden jeg forhåndsbestillte med den prisen :devil:

Har ikke shoppet ny telefon på en god stund, går prisene fort ned? 250 kr er litt når du er 17 og ikke har sommerjobb...

Lenke til kommentar

hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen?

 

det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? :roll:

11 sec video..

bildet kommer faktisk med en gang:)

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar
ARRRGH! Telebutikken satte nettopp opp prisen med S65 med 250 kroner, angrer på at jeg ikke forhåndsbestillte for et par dager siden da den lå på 1800 :no:

Så kunne jeg i det minste kranglet meg til den prisen siden jeg forhåndsbestillte med den prisen :devil:

Har ikke shoppet ny telefon på en god stund, går prisene fort ned? 250 kr er litt når du er 17 og ikke har sommerjobb...

1800kr med abbonemang ja??!!! :scared:

Lenke til kommentar
ARRRGH! Telebutikken satte nettopp opp prisen med S65 med 250 kroner, angrer på at jeg ikke forhåndsbestillte for et par dager siden da den lå på 1800 :no:

Så kunne jeg i det minste kranglet meg til den prisen siden jeg forhåndsbestillte med den prisen :devil:

Har ikke shoppet ny telefon på en god stund, går prisene fort ned? 250 kr er litt når du er 17 og ikke har sommerjobb...

1800kr med abbonemang ja??!!! :scared:

Jepp, youngtalk

Lenke til kommentar
ARRRGH! Telebutikken satte nettopp opp prisen med S65 med 250 kroner, angrer på at jeg ikke forhåndsbestillte for et par dager siden da den lå på 1800 :no:

Så kunne jeg i det minste kranglet meg til den prisen siden jeg forhåndsbestillte med den prisen :devil:

Har ikke shoppet ny telefon på en god stund, går prisene fort ned? 250 kr er litt når du er 17 og ikke har sommerjobb...

1800kr med abbonemang ja??!!! :scared:

Jepp, youngtalk

Youngtalk 12 mnd:

 

 

innmeldingsavgift: 200kr

månedsavgift: 200kr

mobilen: 2000kr

 

 

 

200(månedsavgift)*12(måneder)=2400+200(innmeldingsavgift)=2600+2000(mobilen)

 

 

 

 

=4600kr når du har betalt ned.. det var ganske dyrt var det vell ikke?

 

 

på www.mpx.no så får du jo siemens s65 til 3700kr+ frakt så tipper jeg det blir 4000 kr..

altså du tjener rundt 600 kr med og kjøpe på www.mpx.no :laugh:

 

 

:ermm: hm...

 

men på youngtalk så får man jo 30 sms og 10 mms i måneden? ikkesant?

 

30(sms)*12=360 10(mms)*12=120 så man får 120 mms og 360 sms i året .. og 120(mms)*2.5=300kr + 360(sms,kr)

 

300+360= 660kr

 

 

så på en annen måte tjener man jo litt med youngtalk og da... :dribble:

Endret av jorg
Lenke til kommentar
Har reknet litt på det jeg og, men husk at du ringer for de 200 kronene. Og med mitt forbruk sparer jeg lite på å skifte til for eksempel chess kontant når man da tar prisen på mobilen med. Dessuten synes jeg det er praktisk med 200 i måneden, da kan jeg ikke bruke for mye ;)

Helt enig :thumbup:. Siden man betaler 200,- i måneden kan man ikke bruke for mye. jeg føler at jeg har mye mer kontroll. Å hvis jeg vil ha mer, fyller jeg bare på med kontant kort :D

Lenke til kommentar

hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen?

 

det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? :roll:

11 sec video..

bildet kommer faktisk med en gang:)

11 sec, huff :cry: jeg som trodde det var mere :(

Lenke til kommentar

hvor lang tid tar det etter du har tatt et bilde til du får det vist på skjermen?

 

det sies at man kan ta video i 15 sec, og det er vanlig mms lengde. men hvis man ikke velger og sende den, kan man da fortsette helt til minne er brukt opp? :roll:

11 sec video..

bildet kommer faktisk med en gang:)

11 sec, huff :cry: jeg som trodde det var mere :(

.. er det da ? .. Er det ikke 15 ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...