Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om Commit har fått inn CX65 og M65 nå men de var dyre. 798,- eks mva så det blir ca 1000 kr for bare mobilen (M65) + abonemang 12 mnd. Gammelt abonemang kan overføres. - Sjekke andre webshops senere i dag :yes:

 

Klør i fingrene etter å bestille NÅ! Hehe :p

Niice, *vente på at Nordialog får de inn*

 

 

Nordialog får de til Onsdagen :)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

S65 er f*** meg lekker :D! Likte M65 og, endelig kommer det en bra telefon som tåler litt røff behandling... Mulig jeg kjøper en av disse.

 

Ser at noen Siemens-fanboys prøver å disse Sony Ericsson her :laugh: Det der med å kritisere T610 for å ha for lite minne blir bare tåpelig, T610 er en gammel telefon, og da den kom var ikke 2mb så lite. Siemens hadde veldig lite å stille opp med da, S55 var ihvertfall ikke noe særlig i forhold. Og ST55 var en dårlig rip-off som først kom lenge etter. Hvis dere skal sammenligne S65 med en Sony Ericsson, må det bli K700, og den har ikke lite minne. Når Sony Ericsson lanserer noe helt nytt parkerer det som regel alt annet på markedet, så hvis dere skal disse en mobilprodusent så diss heller nokia eller motorola...

 

Til dere andre, jepp, 65-serien fra Siemens ut ser virkelig lovende ut :w00t:. Forundrer meg ikke om det blir en suksess ;)

Endret av megavolt
Lenke til kommentar
S65 er f*** meg lekker :D! Likte M65 og, endelig kommer det en bra telefon som tåler litt røff behandling... Mulig jeg kjøper en av disse. For øyeblikket har jeg en P900 og en SL55, men begge er enkle å få solgt ;)

 

Ser at noen Siemens-fanboys prøver å disse Sony Ericsson her :laugh: Det der med å kritisere T610 for å ha for lite minne blir bare tåpelig, T610 er en gammel telefon, og da den kom var ikke 2mb så lite. Siemens hadde veldig lite å stille opp med da, S55 var ihvertfall ikke noe særlig i forhold. Og ST55 var en dårlig rip-off som først kom lenge etter. Når Sony Ericsson lanserer noe helt nytt parkerer det som regel alt annet på markedet, så hvis dere skal disse en mobilprodusent så diss heller nokia eller motorola...

 

Til dere andre, jepp, 65-serien fra Siemens ut ser virkelig lovende ut :w00t:. Forundrer meg ikke om det blir en suksess ;)

Ja, 65 serien bir nok en suksess! :)

Lenke til kommentar

megavolt - Hvis det er meg du sikter til med den "Dissingen" (På side 2) med den setningen om Sony Ericsson så var det T630 som tidligere nevnt jeg sammenlignet med, latterlig å gi ut sånne mobiler med 2MB minne og gammelt kamera, det må du da være enig i, det er ikke dissing det er teknisk korrekt!

 

De har fått "kjeft" for dette fra flere steder og glippet litt score i tester.

Lenke til kommentar

Nordialog er ikke en webshop eller noe i den retning, er på en måte en forhandler til alle andre butikkene "i gata". ;)

 

Edit:

 

Det står jo på forsiden:

NORDIALOG er en landsdekkende kjede

av faghandlere innen trådløs kommunikasjon. Kjeden ble etablert

1. juni 1996, og eies av kjedemedlemmer og Telenor Mobil.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Nordialog er ikke en webshop eller noe i den retning, er på en måte en forhandler til alle andre butikkene "i gata". ;)

:thumbup: De er en "Butikk-kjede" som er nogså godt utbredt ;)

 

 

  Sc0oT - Mulig jeg er helt på jordet nå, men eeh hvor er liksom nett-butikken til Nordialog? Jeg kommer til brukernavn: Passord: innlogging når jeg klikker på nett-butikk herfra http://www.nordialog.no/newsread/index.html

 

Er det ikke en helt vanlig "public" webshop eller?

 

Altså, som jeg skrev over, og Remerser tok meg med på et minutt ;)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt så lang tid det skulle ta å få disse mobilene ut på markedet, begynner å bli kraftig utålmodig. Spaceworld hadde trykket reklameaviser der det sto at de skulle være der i uke 24 (forrige uke) :(

 

Skjønner ikke hva som tar sånn tid. Butikkene endrer dato på "Forventer varen inn" fra dag til dag, ihvertfall på forbruker shop. *Irritert*

Har de ikke peiling på når de kommer så kan de jo gi f i det ihvertfall, kan jo sette det en uke frem i tid isteden for å love sånn halvveis at "tjaaa, i morgen har vi dem (kanskje tror vi)" :thumbdown:

 

Har ikke M65 og CX65 vært i Sverige i flere uker nå? Dette forbanna trege drittlandet, Hadde jeg vært sjefen for den transporten som tar seg av vareleveringen så skulle det vært mobiler i butikkene ettpar uker etter at de ble produsert i Taiwan eller Himalaya. Egene godsfly istedenfor trege båter som dupper rundt eller biler som kjører med håndbrekket på :mad:

Lenke til kommentar
[quote name='megavolt' date='14/06/2004 : 14:38'] S65 er f*** meg lekker :D! Likte M65 og, endelig kommer det en bra telefon som tåler litt røff behandling... Mulig jeg kjøper en av disse. For øyeblikket har jeg en P900 og en SL55, men begge er enkle å få solgt ;)

Ser at noen Siemens-fanboys prøver å disse Sony Ericsson her :laugh: Det der med å kritisere T610 for å ha for lite minne blir bare tåpelig, T610 er en gammel telefon, og da den kom var ikke 2mb så lite. Siemens hadde veldig lite å stille opp med da, S55 var ihvertfall ikke noe særlig i forhold. Og ST55 var en dårlig rip-off som først kom lenge etter. Hvis dere skal sammenligne S65 med en Sony Ericsson, må det bli K700, og den har ikke lite minne. Når Sony Ericsson lanserer noe helt nytt parkerer det som regel alt annet på markedet, så hvis dere skal disse en mobilprodusent så diss heller nokia eller motorola...

Til dere andre, jepp, 65-serien fra Siemens ut ser virkelig lovende ut :w00t:. Forundrer meg ikke om det blir en suksess ;) [/quote]
Sony Ericsson har jo også bare 2mb minne (denne telefonen har heller ikke minnekort). Dårlig designfeil av sony ericsson :thumbdown:
Lenke til kommentar
S65 er f*** meg lekker :D! Likte M65 og, endelig kommer det en bra telefon som tåler litt røff behandling... Mulig jeg kjøper en av disse. For øyeblikket har jeg en P900 og en SL55, men begge er enkle å få solgt ;)

 

Ser at noen Siemens-fanboys prøver å disse Sony Ericsson her :laugh: Det der med å kritisere T610 for å ha for lite minne blir bare tåpelig, T610 er en gammel telefon, og da den kom var ikke 2mb så lite. Siemens hadde veldig lite å stille opp med da, S55 var ihvertfall ikke noe særlig i forhold. Og ST55 var en dårlig rip-off som først kom lenge etter. Hvis dere skal sammenligne S65 med en Sony Ericsson, må det bli K700, og den har ikke lite minne. Når Sony Ericsson lanserer noe helt nytt parkerer det som regel alt annet på markedet, så hvis dere skal disse en mobilprodusent så diss heller nokia eller motorola...

 

Til dere andre, jepp, 65-serien fra Siemens ut ser virkelig lovende ut :w00t:. Forundrer meg ikke om det blir en suksess ;)

Sony Ericsson har jo også bare 2mb minne (denne telefonen har heller ikke minnekort). Dårlig designfeil av sony ericsson :thumbdown:

Referere til første post:

Dette gjelder kun Siemens 65-serien, ikke andre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...