Gå til innhold

3395,- for radeon x800pro


Anbefalte innlegg

Ja, det blir kanskje litt misforståelser her. I spek'en står det at det er DDR3 , men i "Overskriften" står det bare vanlig DDR kontra DDR3 som det står eksplisitt spesifisert Powercolor sin overskrift:

PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO, Backbag Limited Ed, Hi

Sapphire Radeon X800PRO 256MB DDR AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retail

 

Men nå er det vel ikke noen x800 kort som lages uten DD3 uansett såvidt jeg hra forstått?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det blir kanskje litt misforståelser her. I spek'en står det at det er DDR3 , men i "Overskriften" står det bare vanlig DDR kontra DDR3 som det står eksplisitt spesifisert  Powercolor sin overskrift:

PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO, Backbag Limited Ed, Hi

Sapphire Radeon X800PRO 256MB DDR AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retail

 

Men nå er det vel ikke noen x800 kort som lages uten DD3 uansett såvidt jeg hra forstått?

Takk for at iallefall en skjønte at det kunne lett bli misforståelser her.

 

Til dere andre, det er lov å være høflig når man sier at en person tar feil..

 

Ellers så er vel dette et "bør bestilles" kort? Hadde egentlig tenkt å vente på XT versjonen men...

 

Det er uansett liten vits i å oppgradere når man pr. i dag har 6500poeng i 3dMark03.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
:love: Kjopte mitt for ca. 2800 :dribble::dribble:

Men saa kjopte eg det i :love: texas :love: da. Kjopte eit monster pc her. saa naa gleder eg meg til aa komme tilbake til norge aa vise kva det duger til.

 

spec. AMD 64 3400+

1 GB corsair 400 DDR RAm

250 GB HD

Gigabyte mainboard

 

og saa sefolgelig radeon x800 pro....

 

kvifor bruker man luftkjoling naar man kan bruke vannavkjoling, saa eg kjopte det ogsaa... saa naa skal det overklokkas. :thumbup:

 

Hilsen ein lykkelig eier av ein ny pc :love:

å mye måtte du gi for den?

Lenke til kommentar

Egentlig så hjelper det ikke så mye at de setter ned prisen så lenge de ikke har kortet inne.

De kan tilomed sette opp prisen når kortet kommer inn på lager.

Trur egentlig de driver å setter ned prisen bare for å få mest blesst over siden .

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
Hvis dere ser på samme kortet hos komplett.no (det som ligger rett under hvis dere sorterer etter pris) så vil dere se at det er forskjell på minnet. Det billigste har vanlig DDR minne mens det som koster rett under 4k har DDR3 minne. Ergo er dette kortet ikke av de raskeste og sikkert ikke så villig til å bli moddet til XT versjon eller overklokket.

 

 

des,OUT!

Feil!

Dette har også DDR3.

 

Edit: Du så det ja...

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Egentlig så hjelper det ikke så mye at de setter ned prisen så lenge de ikke har kortet inne.

De kan tilomed sette opp prisen når kortet kommer inn på lager.

Trur egentlig de driver å setter ned prisen bare for å få mest blesst over siden .

De som bestiller kortet til den prisen nå har vel krav på å få det til den prisen, Selv om de setter den opp i ettertid.

Lenke til kommentar
Ellers så er vel dette et "bør bestilles" kort? Hadde egentlig tenkt å vente på XT versjonen men...

 

Det er uansett liten vits i å oppgradere når man pr. i dag har 6500poeng i 3dMark03.

 

Jeg begynner å lure på om jeg skal kjøpe x800pro-kortet siden prisen var så god.. Men hvis jeg skal kjøpe xt må jeg vel opp ca 1600,- Så spørsmålet er om ytelsen på xt-kortet forsvarer prisøkningen :hmm:

 

Du sier du i dag har 6500 3dmarks.. Hvis du er opptatt av det: med x800pro får du i underkant av 10 000 tror jeg.

Stemmer det?

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar
Jeg begynner å lure på om jeg skal kjøpe x800pro-kortet siden prisen var så god.. Men hvis jeg skal kjøpe xt må jeg vel opp ca 1600,- Så spørsmålet er om ytelsen på xt-kortet forsvarer prisøkningen :hmm:

Tror nok ikke det er vits (hvis penger ikke betyr noe da) å oppgradere for de som sitter med 9800 pro/xt kort nå. Bedre å vente til systemene våre butter litt imot. Da har det sikkert blitt jul og hw.no's julekalender er gått igang... :)

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...